Zijkant

Achterkant:
http://i48.photobucket.com/albums/f244/ ... C00053.jpg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Veel felle kleuren dragen etc
Succubi schreef:Doordat alles knippert heb ik geen idee wat er in vredesnaam loopt/staat/fietst?
Frank1986 schreef:Beenreflectoren en een rood knipperend lampje om m'n mouw, moet nog even een hesje halen
JoT schreef:Knipperende lampjes zijn bij mijn weten overigens niet strafbaar? Was even sprake van, maar dat is toch teruggedraaid? Ik heb ze een tijd niet gezien, maar momenteel zie ik ze echt overal weer, bij fietsers maar ook bij ruiters.
Huertecilla schreef:JoT schreef:Knipperende lampjes zijn bij mijn weten overigens niet strafbaar? Was even sprake van, maar dat is toch teruggedraaid? Ik heb ze een tijd niet gezien, maar momenteel zie ik ze echt overal weer, bij fietsers maar ook bij ruiters.
De meeste ruiters rijden ook op het fietspad en dat mag toch echt niet....
Wat in ieder geval verplícht is, is dat de je verkeersregels kent voor je het verkeer ingaat (en dat je je e raan houdt)![]()
hc
Jolliegirl schreef:ik mag wel op het fietspad, maar daar hebben wij al eens eerder een discussie over gehad, heb het notabene nog aan de politie gevraagd.
Veiligheid voorop, ik rij niet op een 80 km weg zonder berm
ik wist helemaal niet dat je strafbaar was met knipperden lampjes