Sorry mensen voor mijn late reactie; ik heb nu net het laatste tentamen van de tentamenweek achter de rug. Was enorm veel leerwerk en met Bokt leren gaat me niet zo goed af heb ik gemerkt *is steeds veel te nieuwsgierig en verzint van alles om maar niet achter die énorm saaie boeken te hoeven*
@ Sandrina: Wat een geweldig mooie foto's!!! Echt een prachtige omgeving en erg leuke paardjes ook! Leuk dat je die foto's wilt delen! Weer een mooie herinnering erbij
Zelf gaan wij ook voor de blokhutten! Hopelijk heb je je geen pijn gedaan met die valpartijen? Tsjah als je eenmaal in de natuur bent zijn fietsers ook wel weer heel vreemd *herkent het*
Enne, jouw beschrijving van die koebeesten gecamoufleerd met een pruik;
Gèwèldig!
Het zadel wat ik op Ademo gepast heb was een dark flower Crates met Arabian Tree. Helaas pastte hij niet... Arme Ademo "voor niets" meer dan 7 uren op de trailer die dag... Maar het was zeker de moeite waard, want het zadel kwam (op het niet passen na) al zijn beloftes na; prachtig zadel; goed onderhouden, goede prijs! Maarja, die hoge schoft hè...; toch die kaasschaaf maar eens pakken
@ VeerenAshley: Klinkt goed!!! Gaan we incalculeren bij het plannen
Landbouwgebied vinden we ook erg mooi! Dat is fijn voor de afwisseling! Ik kan daar zo enorm van genieten!! Leuk dat je dat er even bij noemde!
@ Ieris: Over het bagagevervoer zitten we nog wat te tobben; het is wel veel lichter voor je paard, naar mijn inziens een voordeel die zwaar telt! Maar ook veel regelwerk; welke doet het wel, welke niet? En vervolgens de accomodaties schrappen die het niet doen?
Enne; 9 uren in het zadel??? OMG
Dan weet je (en je paard) het ook niet meer hoe je het de volgende dag hebt; zadelpijnnn! Juist vanwege de moeheid die je beschrijft lijken regelmatig rustdagen (dus ook structuur) mij verstandig. We proberen een manier te vinden die voor ons allemaal vol te houden en leuk blijft!