. Ik heb nochtans een pony die van het minste ritselende blaadje behoorlijk kan schrikken. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ik heb nochtans een pony die van het minste ritselende blaadje behoorlijk kan schrikken.
Vanaf toen durfde ik alleen nog maar op hetzelfde paard, maar nog steeds ben ik een beetje bang...
Naaltje schreef:wat ik me afvraag, zijn de mensen die hier al eens goed hard gevallen zijn ook wat angstig geworden buiten?
. Maar de laatste jaren niet zo heel vaak meer. Alleen de grappigste keer was dat ik op een mol viel
.
Aaah best sneu eigenlijk....
maargoed, nergens bang van,
_Daisy14_ schreef:ja 1 keer.
dat was denk ik anderhalve maand geleden.
ik ging dus en buitenrit maken met nog een meisje van stal, me pony was al vervelend maar niet opgeven en gewoon doorgaan.
dus wij langs de snelweg bij een stuk gras ( wij hebben geen bos )
me pony wou niet meer verder alleen nog maar steigeren en opdraaien.
dat deed die dus de hele tijd toen kwam die omhoog en draaide heel snel om en bokken dus ik viel eraf, hield me pony nog wel vast ben een stuk mee gesleurd.
ben toen bewusteloos geraakt en heb hem losgelaten.
me pony rende richting de snelweg en voor de snelweg kon iemand hem vangen die uit de auto kwam
hij is toen naar zijn stal gebracht.
zelf lag ik daar nog bewusteloos en dat meisje die mee was snel iemand gebeld en kwam eraan.
na 10 minuten kwam ik weer bij en raakte ik weer in paniek ik wist helemaal niks meer het leek gewoon een droom.
dat had ik schijnbaar ook tegen mij moeder gezegt
ik was heel bang dat ik nooit meer op m pony mocht rijden omdat ik hem uitbreng voor andere mensen.
toen ik weer op stal kwam had ik gelijk gekeken of me pony niks had en gelukkig mocht ik hem nog rijden.
bleek wel dat ik een hersenschudding had zelf weet ik helemaal niks meer van wat er is gebeurd die dag kan het na vertellen omdat dat meisje die mee was het me heeft vertelt.

Nouja heb heel hard gelachen en ben daarna weer vrolijk verder gegaan.
Dat is nog eens een 'leuke' val
Ik ging over een greppeltje heen en mn paard stapte erin en tilde haar been niet hoog genoeg. Ik dacht dat ze omhoog zou gaan dus leunde naar voren maar toen viel ze dus kiepte ik er zo voorover af
Ik had haar teugel nog vast maar ze trok me mee (ze liep altijd gelijk weg als ik eraf viel heel irritant) toen liet ik haar los maar mn vriendin was gelukkig nog op tijd. Anders was mn paard naar de weg gelopen.
)