) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
branco schreef:van mij mogen ze ook best aaien, leuk toch als ze je paard zo leuk vinden...
gister werd ik ipv door kinderen door bouwvakers nageroepen, waarop mijn paard stil ging staan en recht voor het huis waar ze aan het werk waren ging staan poepen...
) dan liever niet want wil natuurlijk niet dat zo'n kind een kopstoot krijgt
LilianR schreef:Je kent het vast wel, kinderen die uitermate enthousiast tijdens je buitenrit/wandelritje 'Paardje, paardje!', 'Paardje! Ik wil paardje aaien!', 'Paard, paard! Mag ik hem aaien?!' roepen.
Wat doe jij? Stop je en laat je ze aaien of rijd je door?
Bij mezelf verschilt het erg, als ze dicht bij zijn laat ik ze wel even aaien, zijn ze verder weg rijd ik door.
Gr. Lilian
prachtig magriet schreef:Ppl van mij mag het niet. Maar dat komt meer omdat mijn paard een hekel aan kleine mensjes heeft
doet hij niet maar goed dan wil ik toch wel even door
Dus nu zeg ik meestal dat het paard even door moet lopen of dat ie naar stal moet om uit te rusten.
En als er opa's & oma's met kleinkinderen zijn, kijkt ie heel lief als het kleine kinderhandje naar hem toekomt, maar zodra de grote mensenhand komt trekt ie zn hoofd weg
Dan wil ie gewoon alleen geaaid worden door het kleine kindje.. En Samorette mogen ze ook wel een aai over haar hoofd geven, maar daarna snel weer weg ( stap ik vaak even een pasje opzij ) want daarna wil ze schuren

En anders zwaai of knik ik even vriendelijk en rijd dan gewoon door.
Kennis van de eigenaar heeft ook al een keer een hap gehad, zou ik zo zielig vinden voor van die Penny meisjes