Lise81 schreef:Goh, apart...ze hebben al bijna 2 jaar geen muilezels meer! Ze hebben wel een aantal ezels, die staan nooit tussen de paarden. Blijkbaar verkeerd gezien idd!
In de winter staan ze allemaal bij huis, bijna allemaal in 1 stuk land, zo kunnen ze goed bijgevoerd worden. Op dit moment staan ze weer allemaal in verschillende weilanden, rond het fjordenpaard zelf en in de omgeving. Hoe de verzorging is kan verschillend tegen aan gekeken worden. Ze staan in een kudde 24 uur per dag buiten worden niet dagelijks gepoetst, dus ze zien er idd niet uit als een sport-paard. Op dit moment zijn ze iets aan de dikke kant (op een enkeling na). Het zijn erg leuke vrolijke dieren om mee te hebben op buitenritjes!
dat klinkt erg goed zeg!!!
had al wel contact gehad met het fjordenpaard, vandaar dat ik op bokt ben gaan zoeken
ik wil binnenkort eens met mijn moeder op stap gaan. gewoon samen, beiden ervaring, alleen is het van mijn moeder zo'n 10 jaar geleden dat ze voor het laatst gereden heeft, dus willen we lekker rustig door het bos stappen. en als wij het willen een versnelling hoger, vooral ook niet in een grote groep dus.
dit klinkt perfect, lekker buiten in een kudde en niet in en hokkie!:)