Deze trektocht was een hel!!!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Joscaa

Re: Deze trektocht was een hel!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 16:42

Jeetje, wat een belachelijke mensen.. Scheve mond
Zou daar wel even gaan klagen en duidelijk laten merken dat je het er niet mee eens was!
Goed dat je gewoon gestopt bent hoor!

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 10:08

Odi schreef:
HC dat jouw paarden gewend zijn om zoveel over het harde te lopen wil niet zeggen dat elk paard dat gewend is. Snap ook niet waarom je zo tekeer gaat. Het gaat om iemands ervaring en beleving.

Nee, hier beschuldigt iemand die ook zélf niet goed heeft nagedacht een ander van van alles en nog wat. De hele goegemeente spring op de bok en gaat meeschelden terwijl het hier alleen één subjectieve weergave betreft. Dat is symptomatisch en een kwalijke zaak.
Wat de TS goed gedaan heeft is uiteindelijk haar eigen verantwoordelijkheid dragen en stoppen.
Het geeft geen pas een ander te beschimpen over een hel terwijl het enige punt een combinatie van onderschatting van de rit en een overschatting van zichzelf was.
Ze is gestopt, klaar.
Vervelend, doch een prima leerervaring en geen reden om te schelden naar een ander maar voor, 'Jee, wat een foute inschatting van me. Let op beste Boktsters, informeer je beter dan ik heb gedaan!'

Wat dat van die gewende paarden betreft, dat schrijf ik zelf al. De TS schiet een bok met de opmerking dat 'het' niet kán en het tegendeel stierenpoep is, daarmee haar onwetendheid etalerend. 'Het' kán wel. Zíj en háár paard kunnen 'het' niet. Wederom moet de TS naar zichzelf kijken en niet de parameters bij haarzelf aanpassen.

Nogmaals, dit is symptomatisch voor de ruitersport terwijl 'het' nooit, NOOIT aan een ander ligt. Let wel, we hebben het hier niet over een beginnend ruiter aan de longe in een omheide zandbak! Ze claimt nota bene ruime ervaring. ¡Je bent en blijft verantwoordelijk voor je eigen beslissingen!
De TS heeft iets geleerd en hopelijk veel lezers ook, maar érgens betwijfel ik dat Cool

HC

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 10:30

LiNdA1986 schreef:
Goed dat je bent gestopt! En ze hadden gewoon naar je moeten luisteren! en dan nog de baas willen spelen terwijl het je eigen paard is Boos! Boos!

En wat een gekken om gewoon door te draven terwijl de ijzers eraf vliegen!
Ik zal echt een aanklacht indienen bij de dierenbescherming of iets. (al zal dat niet veel helpen)

Is niet te hopen dat ze van de zomer die meerdaagse trektochten doorzetten, arme paarden, moet ze alleen maar draven en hard werken en kunnen ze niet eens ontspannen!

Kijk, dit is nu een mooi voorbeeld van verschillende sprongen naar op één subjectief verhaal gegronde conclusies.
We weten niet eens wat voor soort 'trektocht' het betrof en onder welke voorwaarden wat 'georganiseerd' werd, noch wat er over gecommuniceerd is.
De enige concrete conclusies die ík uit het verhaal kan trekken zijn die op basis van de subjectieve en onjuiste opmerkingen van de TS zelf.

HC

develwife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-07 10:43

Huertecilla schreef:
LiNdA1986 schreef:
Goed dat je bent gestopt! En ze hadden gewoon naar je moeten luisteren! en dan nog de baas willen spelen terwijl het je eigen paard is Boos! Boos!

En wat een gekken om gewoon door te draven terwijl de ijzers eraf vliegen!
Ik zal echt een aanklacht indienen bij de dierenbescherming of iets. (al zal dat niet veel helpen)

Is niet te hopen dat ze van de zomer die meerdaagse trektochten doorzetten, arme paarden, moet ze alleen maar draven en hard werken en kunnen ze niet eens ontspannen!

Kijk, dit is nu een mooi voorbeeld van verschillende sprongen naar op één subjectief verhaal gegronde conclusies.
We weten niet eens wat voor soort 'trektocht' het betrof en onder welke voorwaarden wat 'georganiseerd' werd, noch wat er over gecommuniceerd is.
De enige concrete conclusies die ík uit het verhaal kan trekken zijn die op basis van de subjectieve en onjuiste opmerkingen van de TS zelf.

HC

Jeetje wat zijn we weer ......
Beter weter Boos!

TessaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 10:49

Kunnen we het niet gewoon even gezellig houden?

@TS: jammer dat die tocht zo verlopen is voor je.

develwife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-07 11:23

tesss schreef:
Kunnen we het niet gewoon even gezellig houden?

@TS: jammer dat die tocht zo verlopen is voor je.

Ja dat wil ik ook , maar schijnbaar mag je hier niet je ervaringen mededelen!!!!
Want dan komen ze met andere opmerkingen !!!!!
Het is voorbij nu en ik ben een wijze les verder Haha!

Groetjes

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 11:45

develwife, het is een openbaar forum dus als jij je ervaring hier plaatst kán je reacties verwachten, ook van mensen die het niet met je eens zijn, daar is het forum openbaar voor, iedereen mag dus reageren en zijn of haar mening mededelen.
Heel erg jammer dat het voor jou een slechte ervaring is geweest maar ik ben blij dat je het zelf als een wijze les ziet, de volgende keer zal je 2x nadenken voor je mee zal gaan met zo'n rit denk ik Knipoog

develwife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-07 12:07

T@nj@ schreef:
develwife, het is een openbaar forum dus als jij je ervaring hier plaatst kán je reacties verwachten, ook van mensen die het niet met je eens zijn, daar is het forum openbaar voor, iedereen mag dus reageren en zijn of haar mening mededelen.
Heel erg jammer dat het voor jou een slechte ervaring is geweest maar ik ben blij dat je het zelf als een wijze les ziet, de volgende keer zal je 2x nadenken voor je mee zal gaan met zo'n rit denk ik Knipoog

Ja weet ik !!!!!!
En heb nu al een betere trektocht gehad van het weekend en die is me super bevallen Tong uitsteken

Groetjes

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 12:59

LiNdA1986 schreef:

Indien dit serieus is: Penny-alarm.....

Devilwife, onder elk bericht "groetjes" is wel beleefd maar leest erg irritant. Mag volgens de boktregels ook niet, misschien even rekening mee houden?

Ga verder met HC en co Knipoog mee

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 13:50

develwife schreef:
Het organiseerde Hippo Care in Liessel (NB).

Mijn mond viel, en valt nog steeds, open van verbazing dat dergelijke smaad op een openbaar forum wordt toegestaan.

HC

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 14:04

hey, ik woon heel dichtbij hippocare en we halen er ook wel eens spullen.
Toen wij pas op wedstrijd gingen zagen we hun ook met een groep zij had niet eens een cap op wat we al slecht vonden.
toen we terugreden kwamen we ze weer tegen en waren er nog maar 2 over.en nu ook dit verhaal had ik niet verwacht,

develwife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-07 14:19

Huertecilla schreef:
develwife schreef:
Het organiseerde Hippo Care in Liessel (NB).

Mijn mond viel, en valt nog steeds, open van verbazing dat dergelijke smaad op een openbaar forum wordt toegestaan.

HC

develwife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-07 14:20

stef schreef:
LiNdA1986 schreef:

Indien dit serieus is: Penny-alarm.....

Devilwife, onder elk bericht "groetjes" is wel beleefd maar leest erg irritant. Mag volgens de boktregels ook niet, misschien even rekening mee houden?

Ga verder met HC en co Knipoog mee
Laatst bijgewerkt door develwife op 16-02-07 14:26, in het totaal 1 keer bewerkt

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 14:23

zeg, hoe oud ben je?
Stel je eens niet zo verschrikkelijk kinderachtig op! *TeM*

TessaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 14:24

Nogmaals; kunnen we het even normaal houden??

develwife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-07 14:26

stef schreef:
zeg, hoe oud ben je?
Stel je eens niet zo verschrikkelijk kinderachtig op! *TeM*

SuzyE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 14:27

jeetje, had ik me toch maar aan moeten melden voor die rit n.a.v. het mailtje.
Was mn perd misschien eindelijk een keertje moe geweest Haha!

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 14:30

Ik vind dat HC goede punten heeft, 43 km op een dag moet te doen zijn als men zich op de juiste manier voorbereidt.

Dat het is tegen is gevallen, is heel jammer. Persoonlijk zou ik in de 1e instantie bij mezelf (de voorbereidingen) gaan kijken wat er is misgegaan ipv het af te schuiven op de organisatie.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 14:31

Develwife, wat wil je bereiken met enkel berichtjes te quoten?

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 14:32

Develwife, zou je gewoon willen posten en niet alleen maar een quote willen zetten?

Angelina43

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 14:34

Nou develwife ik vind het heel moedig van je dat je bent gestopt,
Petje af voor je , daar kunnen wel meerdere ruiters een voorbeeld aan nemen!!
En je zult best je lesje hebben geleerd , daar twijfel ik niet aan Knipoog

pompom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 15:01

Een eenzijdig verhaal...van een zeer volwassen reagerende TS Knipoog

Ben benieuwd of er iemand van deze organisatie gaat reageren op dit topic.
Kan nml. zomaar dat een bokker hun hierover informeert
Schijnheilig

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 15:25

Ik zou het niet meer dan logisch vinden als de organisatie hier een reactie plaatst, een verhaal heeft nog altijd 2 kanten.

Angelina43

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 16:00

pompom schreef:
Een eenzijdig verhaal...van een zeer volwassen reagerende TS Knipoog

Ben benieuwd of er iemand van deze organisatie gaat reageren op dit topic.
Kan nml. zomaar dat een bokker hun hierover informeert
Schijnheilig

Jonge jonge wat afschuwelijk rotforum is dit , als je je eigen mening nog niet mag geven ,want er word meteen wat achter gezocht!!!!!!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 16:06

Nounou Angelina, je bent net lid van Bokt en vind het nu al een verschrikkelijk rot forum? Misschien moet je nog even wat verder gaan kijken op Bokt en niet zo snel oordelen, Bokt is voor de meeste mensen erg leuk hoor Knipoog
Er wordt overigens nergens gezegt dat je je mening niet mag geven, pompom haalt alleen aan dat het een eenzijdig verhaal is en dat is het ook. We hebben nog niets gezien van de organisatie (als die al op Bokt komen en zich geroepen voelen om te reageren, hoeft natuurlijk helemaal niet)