Zou daar wel even gaan klagen en duidelijk laten merken dat je het er niet mee eens was!
Goed dat je gewoon gestopt bent hoor!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Odi schreef:HC dat jouw paarden gewend zijn om zoveel over het harde te lopen wil niet zeggen dat elk paard dat gewend is. Snap ook niet waarom je zo tekeer gaat. Het gaat om iemands ervaring en beleving.
LiNdA1986 schreef:Goed dat je bent gestopt! En ze hadden gewoon naar je moeten luisteren! en dan nog de baas willen spelen terwijl het je eigen paard is![]()
![]()
En wat een gekken om gewoon door te draven terwijl de ijzers eraf vliegen!
Ik zal echt een aanklacht indienen bij de dierenbescherming of iets. (al zal dat niet veel helpen)
Is niet te hopen dat ze van de zomer die meerdaagse trektochten doorzetten, arme paarden, moet ze alleen maar draven en hard werken en kunnen ze niet eens ontspannen!
Huertecilla schreef:LiNdA1986 schreef:Goed dat je bent gestopt! En ze hadden gewoon naar je moeten luisteren! en dan nog de baas willen spelen terwijl het je eigen paard is![]()
![]()
En wat een gekken om gewoon door te draven terwijl de ijzers eraf vliegen!
Ik zal echt een aanklacht indienen bij de dierenbescherming of iets. (al zal dat niet veel helpen)
Is niet te hopen dat ze van de zomer die meerdaagse trektochten doorzetten, arme paarden, moet ze alleen maar draven en hard werken en kunnen ze niet eens ontspannen!
Kijk, dit is nu een mooi voorbeeld van verschillende sprongen naar op één subjectief verhaal gegronde conclusies.
We weten niet eens wat voor soort 'trektocht' het betrof en onder welke voorwaarden wat 'georganiseerd' werd, noch wat er over gecommuniceerd is.
De enige concrete conclusies die ík uit het verhaal kan trekken zijn die op basis van de subjectieve en onjuiste opmerkingen van de TS zelf.
HC

tesss schreef:Kunnen we het niet gewoon even gezellig houden?
@TS: jammer dat die tocht zo verlopen is voor je.
T@nj@ schreef:develwife, het is een openbaar forum dus als jij je ervaring hier plaatst kán je reacties verwachten, ook van mensen die het niet met je eens zijn, daar is het forum openbaar voor, iedereen mag dus reageren en zijn of haar mening mededelen.
Heel erg jammer dat het voor jou een slechte ervaring is geweest maar ik ben blij dat je het zelf als een wijze les ziet, de volgende keer zal je 2x nadenken voor je mee zal gaan met zo'n rit denk ik
LiNdA1986 schreef:Ik zal echt een aanklacht indienen bij de dierenbescherming of iets. (al zal dat niet veel helpen)
mee develwife schreef:Het organiseerde Hippo Care in Liessel (NB).
Huertecilla schreef:develwife schreef:Het organiseerde Hippo Care in Liessel (NB).
Mijn mond viel, en valt nog steeds, open van verbazing dat dergelijke smaad op een openbaar forum wordt toegestaan.
HC
stef schreef:LiNdA1986 schreef:Ik zal echt een aanklacht indienen bij de dierenbescherming of iets. (al zal dat niet veel helpen)
Indien dit serieus is: Penny-alarm.....
Devilwife, onder elk bericht "groetjes" is wel beleefd maar leest erg irritant. Mag volgens de boktregels ook niet, misschien even rekening mee houden?
Ga verder met HC en comee

stef schreef:zeg, hoe oud ben je?
Stel je eens niet zo verschrikkelijk kinderachtig op! *TeM*
pompom schreef:Een eenzijdig verhaal...van een zeer volwassen reagerende TS![]()
Ben benieuwd of er iemand van deze organisatie gaat reageren op dit topic.
Kan nml. zomaar dat een bokker hun hierover informeert