Hallo!
Ik sta met mijn merrie bij de kleine hei in lunteren, half uurtje rijden vanaf amadeus en half uurtje tot wekeromse zand... Leuk om een keer aan te sluiten als het uitkomt, volg het topic graag verder
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Grappig hoe iedereen overal vandaan komt zo en toch in de buurt staat. Hoe meer verschillende ruiters, hoe leuker het wordt! 
Ik zou alleen gaan inderdaad, we zijn wel wat gekte gewend. Is altijd weer extra training roep ik dan altijd en dat loont wel erg met haar.
Drie stalgenootjes wilden uiteindelijk ook mee, dus ik zou even wachten tot zij de stallen hadden gedaan en dan zouden we met z'n vieren gaan. Nou dat duurde dus lang! waardoor ze een beetje het goede weer hebben opgebruikt en het niet meer stopte met hozen buiten daarna..
Ze deed echt weer haar best, ongelofelijk lief! Dus gelukkig hier geen gekte meer..!
Alleen nu snel weer eens het bos in. Ik heb de route weten uit te pluizen naar die sprengen en wil daar toch echt snel eens gaan kijken!
Is wel dik 18 kilometer.. Waha

ik stond op die sleep mijn kunsten voor horse boarding te oefenen terwijl de hackney leerde trekken .

Dat was echt erg geweest..
Ik had een stalgenootje vroeger dat dat serieus deed met haar haflinger, horseboarden.
Haha. Die hackney klinkt wel als een leuke. Zijn van die heerlijk eigenzinnige dingen altijd! Mijne is dan weer nooit voor de kar beleerd, enkel onder het zadel. Maar volgens mij kan het elkaar wel helpen voor het paard, zowel onder zadel als voor de kar. Twee kuddegenootjes (ook hackney) worden zo getraind en die zien er altijd goed stabiel en gezond uit.

Ik ben trouwens niet verder gekomen met zoeken naar een plas dan dit plekje:
xxPaige schreef:Welkom Lienboon!
Paar jaar terug heb ik een haflinger bijgereden bij de kleine hei. Kan je inderdaad ook erg mooi alle kanten op uitrijden en direct de ruiterpaden op.![]()
Sta je er al lang?
Ik heb nog aan je gedacht Canon.. eerst was het ff droog of beetje miezer en toen ineens stopte het niet met hosen en kwam het met bakken uit de lucht..![]()
Jammer dat je nog niet op zoekt hebt kunnen gaan naar de waterpoel. Ik ben ook wel benieuwd waar die dan moet zitten haha, 18 km is redelijk eindje rijden![]()
Fijn dat je in ieder geval wel weer lekker hebt kunnen rijden!
Oh vandaar dat je vroeg of ik laatst een hackney met een sleep tegenkwam Absolem?
Als je hem onder het zadel zou kunnen beleren zou het wel tof zijn! Vanaf welke kant kwam jij ook alweer?
xxPaige schreef:Oh wat gedurfd Absolem, dat zou ik nou echt niet kunnen. Vind het zo knap die mensen die dat doen.
En helemaal mee eens, nee heb je en ja kan je krijgen
Fijn Kaitlyn, was lekker weer vandaag! Waar parkeer jij als je het Roekelse bos in gaat?
Ik ben vandaag niet verder gekomen dan een wandeling te voet in het bos en op de heide. Zonder paard dit keer, wel met vrienden en de viervoeter.Ik ben trouwens niet verder gekomen met zoeken naar een plas dan dit plekje:
[ [url=m/TwpPuT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder viel het mij redelijk mee hoe de paden erbij lagen. Maar een paar stukken echt slecht na zoveel water. Scheelt toch wel als de zomer droog was en de grond nog veel kan hebben.
ik stond alleen met een touwtje op die sleep hahahaha Absolem schreef:Maar ik had de leidsels niet vast !!!ik stond alleen met een touwtje op die sleep hahahaha
.
xxPaige schreef:Oh Canon! Kwam ik jou misschien tegen met je fries ter hoogte van autobedrijf Theunissen? Ik ging rond die tijd op pad dat jij terug kwam denk ik. Ik rijd een grote witte ier. Vroeg maakt mij niet zozeer uit, maar als ik alleen ga doe ik alles altijd lekker rustig aan in het weekend![]()
Lijkt me leuk om eens samen te gaan! Ik heb afgelopen zondag een rondje van 12 gemaakt.
Lienboon schreef:xxPaige schreef:Oh Canon! Kwam ik jou misschien tegen met je fries ter hoogte van autobedrijf Theunissen? Ik ging rond die tijd op pad dat jij terug kwam denk ik. Ik rijd een grote witte ier. Vroeg maakt mij niet zozeer uit, maar als ik alleen ga doe ik alles altijd lekker rustig aan in het weekend![]()
Lijkt me leuk om eens samen te gaan! Ik heb afgelopen zondag een rondje van 12 gemaakt.
Waar sta jij dan gestald met je paard? Klinkt als ergens op mijn route onderweg naar de hei..

12e kan ik ook. Lijkt me leuk! 
) In mijn ervaring wordt er toch veel meer gepraat en kennis gemaakt met elkaar dan echt gecrosst en dergelijke. Vinden wij wel heel leuk, maar doen we meestal als we iedereen met wie we op pad gaan (paard en ruiter) beter kennen en weten waar we aan toe zijn. 
Ik wil wel samen een route afstemmen. Zijn we inmiddels best goed in geworden. Maar lekker dolen samen is ook heerlijk.
lief dat mensen bij jullie op het erf kunnen Paige. Wij sluiten dan makkelijk bij de zandweg aan. 
maar! Het was weer geweldig.
Zó blijk dat de rust weer terug is!