*Kruipt uit ietwat volle huifkar en klimt achter het zadel op Pepijn* Ik volg wel vanaf hier!
Wendy_Komen
Geplaatst: 21-05-19 22:49
JPitty schreef:
*Kruipt uit ietwat volle huifkar en klimt achter het zadel op Pepijn* Ik volg wel vanaf hier!
Ook geen verkeerd uitzicht hoor:
Wat leuk alle lieve reacties over Pepijntje Dank jullie wel!!
En wat gezellig dat we alweer zoveel volgers hebben!!! Moet dadelijk in de vakantie echt gaan opletten dat er geen: "Ik zet mezelf voor l*l en Mariska zet dat op bokt." Momenten komen... (Zet in memo lijstje: - Niet gaan douchen zonder handdoek mee te nemen naar het hokje. - Niet met fles drank het maïsveld in gaan. - Niet dobbelsteentjes in glas drinken doen ipv dobbel bakje.) Gaat helemaal goed komen, toch Maris?
It's that time of the year again Heerlijk, geniet ervan!
Anoniem
Geplaatst: 21-05-19 23:54
*Ramptoeriste meld zich* Ik vond de antwoordoptie wel leuk bedacht
Vorige jaren met een schuin oog gevolgd, dit jaar hoop ik het hele verhaal van onder een meelleessteen vandaan te kunnen volgen! (of vanaf een bagagedrager )
ClauH
Geplaatst: 22-05-19 07:53
Citaat:
Vorige jaren met een schuin oog gevolgd, dit jaar hoop ik het hele verhaal van onder een meelleessteen vandaan te kunnen volgen! (of vanaf een bagagedrager )
Maar ik heb 'm weer gevonden en bereid dus weer mee voor. Als jullie dan allemaal in de wagen gaan zitten, is er voor mij plek op de bok naast Gerard. Kunnen we het ook even over andere dingen dan paarden hebben
Josien_
Geplaatst: 22-05-19 09:23
Leuk, ik volg ook weer! En hoop mee op mooi weer, zit namelijk het grootste deel van jullie tocht samen met paardlief op de camping. Dus dan is het voor mij volgen en ook rijden. Top combi
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-19 15:40
Leuk weer zoveel reacties! Huifkar vakantie is inderdaad echt heel leuk hoor, man van Olikea!
Breton voor de wagen.. Ach wie weet tegen die tijd. Ik wil vooral een hele brave weer, net als deze tinkerdames.
En ik zie wat Pepijn fans langs komen.. Maakt niet uit hoor, ben ik ook!
@Bubblewrap; Nou vooruit, stap de kar maar weer in..
@ikke: dit is een nieuw topic hé?! De voorpretstress is voorbij, dit is het vakantietopic.