Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Heel stom maar ik weet echt niet hoe
Citaat:17-03 - pnltl148 - snuggle - Mooblie* - Dani199764
18-03- snuggle - Dani199764
24-03 - pnltl148 -snuggle-Mooblie - Dani199764
25-03 - snuggle - Dani199764 - SavannahNx
31-03 - Mooblie
01-04 - Nine1987
SavannahNx schreef:Hey! Ik zag de topics van bokkers uit Utrecht al voorbij komen! Ik woon ook in Utrecht, en zou graag meegaan mits de eigenaaresse van mijn 2 verzorgpony’s mee mag. Zij is namelijk degene met rijbewijs en vervoer haha!
Ik wacht even een reactie af. Ik kan zowel in Ede komen als Soest, al zou Soest denk ik beter uitkomen. Wat dachten jullie van het bos in Zeist? Daar gaan wij meestal heen.
SavannahNx schreef:Nee ze rijd mee op haar paard. Dat is wat ze zelf wss t leukst vind. Anders zal ze het niet goedkeuren denk ik. Ze is geen taxi bedrijf namelijk.
baroeg schreef:Ik sla deze even over, heb zelf geen trailer dus dat wordt wat lastig.
Als er in de toekomst 1 komt kan je ook echt ontzettend ruim en fijn rijden in zeist. geloof het panbos. Rij daar zelf regelmatig met stalgenoten, zeker als je een wat groter rondje maakt zitten er goeie stukken tussen om eens lekker tempo te maken.
baroeg schreef:ja klopt, moet alleen heel eerlijk zeggen dat ik in 1,5 jaar regelmatig naar buiten nog nooit ben gecontroleerd.
Citaat:Voor mij is de 17e onder voorbehoud van het weer prima. Iemand die de weg door de soesterduinen goed kent? Ik zou wel rond 10 uur daar willen afspreken en dat we dan tussen 10.15/10.30 wegrijden?
Mooblie schreef:Aankomende zaterdag is wat mij betreft prima! Hoe groot willen jullie het ritje maken? De 24e wordt voor mij even onder voorbehoud. Als het me lukt om vervoer te regelen ga ik met Bailey misschien een TREC oefen wedstrijd rijden
rosecooky schreef:Hee wat leuk! Ik zou ook graag een keer aanhaken! Weet niet of 1 van deze data lukken.
Wij staan in Groenekan. Als iemand soms daar in de omgeving rijdt??
Dimacho is een 10 jarige ruin bruin kwpn
cissy schreef:Weerbericht voor zaterdag is niet best geloof ik.
Ik wil ook graag een keer aanhaken maar weet niet of ik het zaterdag redt.
Citaat:17-03 - pnltl148 - snuggle - Mooblie* - Dani199764
18-03- snuggle - Dani199764
24-03 - pnltl148 -snuggle - Dani199764
25-03 - snuggle - Dani199764 - SavannahNx
31-03 - Mooblie
01-04 - Nine1987