Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
miccamaaike schreef:Volgens google maps kun je naast de A2 de lek over, loopt daar parallel ook een andere brug?
Wat een gaaf avontuur! Hopelijk lukt het je!

lelijke_heks schreef:We hebben iig besloten dat als we het nu niet doen, dat we dan volgend jaar in de vakantie een weekje gaan trekken... Ik te paard en vriendlief te fiets
Gypsy schreef:ikke schreef:Ik kan helaas niet mee, geen geschikt paard beschikbaar.
Zal ik anders aansluiten met Modena? Neemt die jouw stippel wel even onder haar hoede om te laten zien hoe het moet.Word het nog gezellig ook.
pmarena schreef:TS heeft allang gezegd dat ze deze verhuis-rit nu niet gaan maken
lelijke_heks schreef:Binnenkort gaat mijn paard verhuizen naar een andere stal... niet zomaar naar de buren maar 160 km verderop... de afgelopen weken ben ik op zoek geweest naar bedrijven die haar konden vervoeren (en deze heb ik ook gevonden) maar toch knagen de grapjes die gemaakt worden (voornamelijk door de niet paarden mensen) zoals "waarom rijd je haar er niet heen" en "voor dat geld kom ik lopend met haar".
En eigenlijk dacht ik... Ja waarom ook niet... waarom ga ik niet met haar op buitenrit (met 2 á 3 overnachtingen) ze is (redelijk) braaf met buiten rijden, heeft een goede conditie en mijn vriend heeft vrij en kan en wil wel mee met de fiets dus wat houd mij/ons nog tegen... Ze heeft een minder goede ervaring op de trailer gehad waardoor laden heel veel stress bij haar opwekt...
Dus nu ben ik benieuwd... verklaren jullie mij voor gek... of vinden jullie het wel een leuk idee. Waar moet ik goed over nadenken als we dit gaan doen... wat mag ik echt niet vergeten, hebben jullie nog tips en tricks voor onderweg... Ik zeg kom maar op!
Mochten jullie meer info willen dan roep maar... en ik ben erg benieuwd naar jullie meningen