Waar een goede buitenrit?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AQHAProud

Re: Waar een goede buitenrit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:47

Gasselte ben ik met mijn eigen paard een buitenrit gaan maken, nou ja ponykamp en dan daar op ponykamp buitenrit gemaakt, aardige mensen maar vond de ritten niet echt spectaculair. Maar dat komt vast omdat er geen rengalop was en allemaal in een rijtje moesten daar irriteer ik me echt verschrikkelijk aan, in een rijtje rijden! Omdat ik dat zelf ook nooit als ik met een groepje vrienden ga racen op strand of bos of gewoon in duinen ect, maar ja ik snap opzich wel dat je in rijtje niet anders kan het natuurlijk een chaos worden! Dus gasselte is niet mijn ding maar wel mooie omgeving! Ik denk dat het wel iets voor jou is!

Terrydr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 22:51

Bij Sanders dalenk in loenen kan je echt prachtige ritten maken! Onwijs mooie omgeving door de bossen over de hei ed. En regelmatig spot je een zwijn, hert ed. Echt heel gave ritten!

Terrydr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 22:52

Lees nu dat je vrij lang bent hij heeft ook echt heel grote paarden. Ben zelf 175 en het merendeel kwam met de schoft boven me uit

Ewelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-17 16:23

Lillypony123 schreef:
Ewelle schreef:
Bedankt voor de snelle reacties. Manege Smit en Manege Gasselte zien er erg mooi uit! Die kende ik nog niet. Beide met volwassen begeleiding?

Mill Ranch heb ik niet van die goede verhalen over gehoord, dus laat ik aan mij voorbij gaan.

Oooo ik wil daar met mijn eigen paardje een buitenrit gaan maken als dat kan Hahah wat voor verhalen heb je dan gehoord als ik vragen mag? :)

De eigenaar is niet vriendelijk. Het gaat keihard, ook als je heel duidelijk hebt gekozen voor de rustige rit. De paarden weten precies waar er gegaloppeerd wordt en ging zelf lopen racen. De zadels etc. waren niet allemaal even goed onderhouden en de paarden stonden slecht aan de hulpen. De begeleiding laat ook te wensen over.

Maar jij zal hier minder last van hebben aangezien je met je eigen paard gaat.

Loeka_Polly

Re: Waar een goede buitenrit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 19:36

De treekhoeve in leusden is een echte aanrader! Grote en kleine paarden, voor ieder wat wils. Paarden staan ook op de website met een kleine toelichting.
Bosritten gaan er altijd rustig aan toe en de paarden zijn heel braaf en staan over het algemeen goed aan de hulpen.
Volwassen begeleiding en net tuig! De omgeving is ook prachtig, door heide en bos, erg afwisselend!