Autumn desert trail 2016

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dala8
Berichten: 383
Geregistreerd: 26-04-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 18:14

Het lijkt mij zo gaaf om een keer mee te doen! Heb alleen niet een paard om mee te doen. (Huidig verzorgpaard mag ivm dracht niet van de eigenaresse verplaatst worden) Heeft er niet iemand toevallig nog een paard over? :P

kionasuppie

Berichten: 1750
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 18:17

Wat leuk dat hier een topic over loopt, In Combinatie met staats bos beheer zit ik dit jaar in de organisatie van onze school, Terra meppel vanuit Stichting Life.
Als er vragen zijn kan dat hier in het topic en deze kan ik evt. beantwoorden!

Het buffet is niet op de vlakte maar aan het einde van de rit bij het bezoekerscentrum :D

kwii
Berichten: 1747
Geregistreerd: 23-04-08

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 18:19

Is er dan nu echt een route? Of gewoon hetzelfde als vorig jaar?

kionasuppie

Berichten: 1750
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 18:20

Het is de bedoeling om dit jaar wel iets meer aankoping te geven dan vorig jaar, Maar een route is er niet. het is juist de bedoeling dat mensen overal en nergens door het gebied rijden, dit geeft het beste effect voor de natuur.

xPearl

Berichten: 3279
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Een klein dorpje onderin Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 18:21

_l_amanda_l_ schreef:
Snap nog niet helemaal wat ze bedoelen met het buffet, denk dat een aantal mensen niet rustig gaan zitten eten als hun paard staat te wachten op de trailer :o (als we met de shetten een dagje doen, was het meestal ff gauw door de Mac en hup de auto weer in :+ )
Voor volgend jaar zou het misschien wat zijn als je voor een buffet kon kìezen, en dan een tientje extra moet betalen ofzo :j


Inderdaad..
Mijn paard die is mega onrustig op de trailer als die moet wachten. Dus ik ga echt niet uitgebreid aan t biffet fzo :')

Sure_lee

Berichten: 10443
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 18:25

kionasuppie schreef:
Wat leuk dat hier een topic over loopt, In Combinatie met staats bos beheer zit ik dit jaar in de organisatie van onze school, Terra meppel vanuit Stichting Life.
Als er vragen zijn kan dat hier in het topic en deze kan ik evt. beantwoorden!

Het buffet is niet op de vlakte maar aan het einde van de rit bij het bezoekerscentrum :D


Kun je wat meer uitleg geven over hoe dat buffet gaat verlopen? En wat de achterliggende gedachte ervan is dat het iets zou toevoegen?
Want ik dacht inderdaad dat het in de Kale duinen zou zijn. Zo staat het ook op de site geloof ik.
Nu staat mijn paard wel rustig op de trailer. Maar lijkt me verre van ideaal.

Milando

Berichten: 165
Geregistreerd: 08-06-14

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 18:40

Ik ben dit jaar ook weer van de partij! Zondag ik geloof om 11:00 ofzo;)

kionasuppie

Berichten: 1750
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 19:13

Het buffet is ontstaan uit een idee van Staatsbosbeheer. er word door groepen ruiters wel eens gevraagd naar een eetgelegenheid vandaar deze beslissing.
Wij hebben er voor gezorgd dat het buffet ook in meeneempakket kan en dus je het rustig thuis zou kunnen nuttigen, voor de mensen die het paard niet graag op de trailer hebben staan.
Wat betreft de site ga ik morgen even achteraan, daar hoort het ook goed te staan.
Hoe het buffet gaat lopen? Er is een Cateringbedrijf welke het buffet gaat verzorgen en deze kun je op de daarvoor bestemde plaatsen nuttigen of evt. bij de trailer etc.
Hoop zo genoeg duidelijkheid te hebben gegeven?

Ik lees al wat over een optioneel buffet, voor dit jaar is dat niet meer mogelijk, maar wij nemen het mee in overleg voor volgend jaar!

Santos_05

Berichten: 3103
Geregistreerd: 23-12-04

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 19:29

Wij zijn er dit jaar ook! Vorig jaar voor het eerst, maar heb er nu al zin in!

Afbeelding

saskiaojan

Berichten: 7264
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 19:30

_l_amanda_l_ schreef:
Gezellig wordt het weer, ik hoor het al! :D

saskiaojan schreef:
Ik ben er alle keren bijgeweest tot nu toe, dus dit wordt denk ik mijn 5de keer :o

Ouwe rot ben je ook *\o/* Zal je dit jaar weer braaf stalken.. ;)

[ [url=m/Kn6AL3.jpg]Afbeelding[/url] ]



Niceeeeeee *\o/* *\o/* *\o/*

saskiaojan

Berichten: 7264
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 19:33

Vorig jaar was het ook al 17,50 inschrijfgeld btw, moet niet heel veel duurder gaan worden, want ik doe het nu echt voor de gezelligheid en omdat ik Staatsbosbeheer wat gun, want ik rij er bijna wekelijks dus heel veel meerwaarde kwa omgeving heeft het niet voor mij

nanda1980

Berichten: 917
Geregistreerd: 10-11-11
Woonplaats: Drenthe

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 19:48

Jaar ik ben er dit jaar voor het eerst bij, op de zaterdag start om 11.20 met nog iig 2 anderen. Het was de bedoeling om met een grote groep trekpaarden te gaan, maar de onduidelijkheid en late reacties op mail heeft er een groot deel van weerhouden om mee te gaan doen. Nou ja dan val ik iig niet meer op, zou dan als 1 vd 2 niet-trekpaarden meegaan, nu dus lekker divers groepje, iig Felix, een Fries, een Comtais en misschien nog een Belg *\%/*

Het buffet is mij nu wel duidelijk geworden, bedankt voor de informatie.

Hoe zit het dan met de foto Kionasuppie?

kionasuppie

Berichten: 1750
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 20:20

Nanda, Inderdaad degene die de mail deed heeft het lang stil gehouden, onze excuses daarvoor.. Niet netjes
Wat betreft de foto ga ik het morgen even overleggen zodat ik jullie daar wat duidelijkheid over geven kan.

Koekeroekus

Berichten: 3321
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 20:23

@nanda, hoe weet jij de exacte tijd al dan?

linoleum

Berichten: 6500
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 20:28

Ik ben er ook bij op de zondag :)

En komt er dan nog een precieze tijd? Aangezien wij met meerdere gewoon zelfde uur hebben doorgegeven, verder niet aangegeven dat we met een groep zijn.

Nientsje

Berichten: 5256
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 20:37

Ik ben er de zaterdag en begin tussen 10 en 11. Nog geen exacte tijd gekregen alleen. Wanneer krijg je dat ongeveer?

Bamii

Berichten: 1388
Geregistreerd: 20-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 20:37

Jaa ik wil ook weer! Even wat vriendinnen optrommelen :D

kionasuppie, ik heb nog wel een tip voor jullie. Ik zou echt wachten tot de laatste paarden van de vlakte zijn, want de vorige keer was er opeens niemand meer de bekennen op de duinvlakte. Gelukkig nog wel op het parkeer terrein maar je zal maar ergens op de vlakte vallen en er is helemaal niemand meer... ;)

kionasuppie

Berichten: 1750
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 20:39

De tijden worden bekend met de startlijst!
Wat de fotos betreft regelen wij niet maar dit word waarschnlijk via de mail.

Bedankt voor de tip bambii we nemen hem zeker mee! Is inderdaad niet fijn

Muronia

Berichten: 19688
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 20:42

Wij willen graag met een aantal personen samen starten, maar ieder betaalt voor zichzelf. Hoe kunnen we er dan voor zorgen dat we toch dezelfde starttijd krijgen?

Nientsje

Berichten: 5256
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 20:46

Murosch schreef:
Wij willen graag met een aantal personen samen starten, maar ieder betaalt voor zichzelf. Hoe kunnen we er dan voor zorgen dat we toch dezelfde starttijd krijgen?


Ik ga met een vriendin en zij heeft mij toen haar deel van het startgeld overgestort waarna ik voor ons 2en heb "gereserveerd" :)

Koekeroekus

Berichten: 3321
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 20:47

Bamii schreef:
Jaa ik wil ook weer! Even wat vriendinnen optrommelen :D

kionasuppie, ik heb nog wel een tip voor jullie. Ik zou echt wachten tot de laatste paarden van de vlakte zijn, want de vorige keer was er opeens niemand meer de bekennen op de duinvlakte. Gelukkig nog wel op het parkeer terrein maar je zal maar ergens op de vlakte vallen en er is helemaal niemand meer... ;)


Dat hadden wij idd ook vorig jaar! Goede tip!

En ik vind het fijn dat er iemand in het topic zit nu. Vond de organisatie vorig jaar tegen vallen. Slechte communicatie vooral.

Ballard_L

Berichten: 2499
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 20:55

Nientsje schreef:
Murosch schreef:
Wij willen graag met een aantal personen samen starten, maar ieder betaalt voor zichzelf. Hoe kunnen we er dan voor zorgen dat we toch dezelfde starttijd krijgen?


Ik ga met een vriendin en zij heeft mij toen haar deel van het startgeld overgestort waarna ik voor ons 2en heb "gereserveerd" :)


Jaa *\o/* met mij ! *D

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-16 21:31

Vorig jaar waren wij ook voor het eerst en idd opeens was iedereen weg en konden we de terugweg moeilijk vinden.

Buffet is goed uitgelegd. Met die actiefoto snap ik ook nog niet helemaal..

Bamii

Berichten: 1388
Geregistreerd: 20-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 21:55

Koekeroekus schreef:
Bamii schreef:
Jaa ik wil ook weer! Even wat vriendinnen optrommelen :D

kionasuppie, ik heb nog wel een tip voor jullie. Ik zou echt wachten tot de laatste paarden van de vlakte zijn, want de vorige keer was er opeens niemand meer de bekennen op de duinvlakte. Gelukkig nog wel op het parkeer terrein maar je zal maar ergens op de vlakte vallen en er is helemaal niemand meer... ;)


Dat hadden wij idd ook vorig jaar! Goede tip!



Ook? Ook? Jij reed samen met mij :Y) _O- _O-


Ik denk dat ze met de actiefoto de foto's bedoelen van de fotografen die vorige jaren ook aanwezig waren. Dus niet dat de organisatie zelf de actie foto regelt.

Santos_05

Berichten: 3103
Geregistreerd: 23-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 22:56

kionasuppie schreef:
Het buffet is ontstaan uit een idee van Staatsbosbeheer. er word door groepen ruiters wel eens gevraagd naar een eetgelegenheid vandaar deze beslissing.
Wij hebben er voor gezorgd dat het buffet ook in meeneempakket kan en dus je het rustig thuis zou kunnen nuttigen, voor de mensen die het paard niet graag op de trailer hebben staan.
Wat betreft de site ga ik morgen even achteraan, daar hoort het ook goed te staan.
Hoe het buffet gaat lopen? Er is een Cateringbedrijf welke het buffet gaat verzorgen en deze kun je op de daarvoor bestemde plaatsen nuttigen of evt. bij de trailer etc.
Hoop zo genoeg duidelijkheid te hebben gegeven?

Ik lees al wat over een optioneel buffet, voor dit jaar is dat niet meer mogelijk, maar wij nemen het mee in overleg voor volgend jaar!


kunnen grooms ook mee eten?