Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en als je me een slecht mens vindt en me echt wil overtuigen, stuur dan een pb'tje ofzo. Meningen die ik hier lees gaan meestal het ene oor in en via het andere er weer uit. callum schreef:Ts er zijn nu iig een hoop leuke ideeën aangedragen en ook alternatieven. Ik hoop.iog dat het een leuke dag word.
En nee is idd nooit leuk om tw horen dat je te zwaar bent ergens voor. Maar dat weet die persoon waarschijnlijk zelf ook wel. Leuk is anders maar de waarheid is niet altijd leuk.
Shires zijn idd een goed idee. Alleen geen idee of die idd buitenritren organiseren voor mensen zonder ervaring en met hond.

Waarom? Omdat we dat graag willen.
En dan ga ik voor een menkardingietswatniettesufis. Mixje90 schreef:Ik weet niet hoe hard jij bonkt in stap...
Blijkbaar zijn er manege's die tot een gewicht van 115kg gaan.. dus vastberaden zoek ik verder
.Iris82 schreef:Loon op Zand kun je sowieso vergeten want daar mag nergens de hond mee. Heel West Brabant trouwens niet.
Er zijn mensen die op buitenrit gaan en een hond meenemen maar die hebben eigen paarden. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat een manege zich daar aan zou wagen.
er is zelf een heuse losloop route? Heel fijn om te wandelen! Jotach schreef:Iris82 schreef:Loon op Zand kun je sowieso vergeten want daar mag nergens de hond mee. Heel West Brabant trouwens niet.
Er zijn mensen die op buitenrit gaan en een hond meenemen maar die hebben eigen paarden. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat een manege zich daar aan zou wagen.
Dat is niet waar hoorer is zelf een heuse losloop route? Heel fijn om te wandelen!