Allereerst: HET IS GERARD GELUKT VOOR WAT BETREFT DE LIVE-STREAM!!!
http://livestream.com/accounts/19491677
Als je wil lachen, kijk naar het testje dat er staat

Is er een MOD die de link in de openingspost wil zetten?
------------------------
WOW, al bijna 150 man/vrouw die in de huifkar zitten om mee te gaan... We vertrekken zaterdag pas he?

@Olikea: Wat leuk dat je door ons bent gaan mennen. Als je ooit een huifkarvakantie-topic start, ben ik volger nummer 1

@_AB_: Ohh dan ziet jouw vriend er dus erg lekker uit..

@Maartje1990: Ze komt inderdaad wel altijd kijken als we weggaan, maar zou niet best zijn als we dat niet goed deden haha

@Wendy: Ach, het is ook een beetje eigenbelang dat je mee mag.. Met al die bloopers van jou is het schrijven van een stukje `s avonds zo veel makkelijker.. gna gna
@ikke: Haha dikke slijmbak.. bang dat je anders niet mee mag?

@YvonneV: Ik hoor wel wanneer je komt, gezellig... Ook voor jou: zie reactie op ikke

@Picasso: via de link in het openingsbericht kun je straks precies zien waar we rijden.. anders sta je misschien de halve dag te zwaaien, en ben je net op de wc als we langs komen..

@Karuna: Alleen zwaaien?

@benangelique: Dank je wel. Voor het ontspannen-deel gaan we de eerste week zonder Wendy

@Cayenne: Gezellig, alleen wou ik daar net gaan zitten..

@Stef_Alinde: Nou, voor alles een eerste keer. Wees welkom en laat van je horen

@AmyII (wat is er met AmyI gebeurt?

@Mooblie: Dan ben je nu tenminste op tijd.. Scheelt een hoop bijlees werk straks.
En verder iedereen welkom natuurlijk! Ik heb het al zo vaak gezegd, maar zeg het nog maar een keer: Zonder jullie zou onze vakantie zo anders zijn!