Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manzano schreef:Maarre... als je hem al hebt laten verlopen en dus niet gebruikt, waarom dan weer aanvragen? Puur voor de "heb" is verspilling van 17,50 lijkt me.
manzano schreef:Maarre... als je hem al hebt laten verlopen en dus niet gebruikt, waarom dan weer aanvragen? Puur voor de "heb" is verspilling van 17,50 lijkt me.
jessicadewit schreef:Mijn pasje wordt ook komende week opgestuurd! Je hebt het toch gehaald en inderdaad ik heb het al die tijd niet nodig gehad. Maar je zou maar eens een keer ergens willen gaan rijden waar het wel verplicht is. Toch fijn als je dan je pasje in je bezit hebt!
Is er trouwens een website waar je kunt zien waar een ruiterbewijs verplicht is?
Yvette01 schreef:Hallo Jessica,
Op de R&M-routeplanner staat deze informatie voor de betreffende gebieden onder Info-icoontjes vermeld.
Een overzichtje bij de toeristische informatie op de R&M-website zal zeker ook handig zijn. Ik zal ervoor zorgen dat dit overzicht zeer binnenkort daar te vinden is.
Steffiee_ schreef:Ik heb én ruiterbewijs, én menbewijs, alleen zijn ze pas verlengd..
Dat zou dus betekenen dat ik nu weer 17,50 moet betalen terwijl ik net voor de verlenging van beide heb betaald (weet zo snel niet wat dat gekost heeft)?
Yvette01 schreef:jessicadewit schreef:Mijn pasje wordt ook komende week opgestuurd! Je hebt het toch gehaald en inderdaad ik heb het al die tijd niet nodig gehad. Maar je zou maar eens een keer ergens willen gaan rijden waar het wel verplicht is. Toch fijn als je dan je pasje in je bezit hebt!
Is er trouwens een website waar je kunt zien waar een ruiterbewijs verplicht is?
Hallo Jessica,
Op de R&M-routeplanner staat deze informatie voor de betreffende gebieden onder Info-icoontjes vermeld.
Een overzichtje bij de toeristische informatie op de R&M-website zal zeker ook handig zijn. Ik zal ervoor zorgen dat dit overzicht zeer binnenkort daar te vinden is.
Morrie schreef:ik heb net een nieuw pasje van de KNHS, zal blij zijn als ik van die nutteloze blaadjes af ben die ze zo af en toe sturen, heb er niets mee.
Maar..... ik wacht even af wat het Goois Natuur Reservaat gaat doen, want het is niet ondenkbaar dat die weer een ruiterbewijs van precies die club gaan eisen en als ik mijn hek uit ga met een paard, zit ik al op hun terrein
wyoming schreef:Bellatrix schreef:Mijne is idd al jaren verlopen...maar als ik het dus goed begrijp kan ik hem gewoon weer aanvragen zonder opnieuw examen te doen? Maar ik heb geen ruiter- of menpasnummer...
Heb jij toevallig al contact gehad?