Ik wil die start denk ik gewoon niet zien Hij heeft in Eersel wel een paar keer meegedaan (daar heb ik hem vandaan) maar ik ben al zo'n muts die het al eng vindt als er 3 mensen bij de bak staan, laat staan bij zo'n rit
Hier weet ik niet hoe ze gaan Ik ben een shopdate aan het regelen... Dus ben benieuwd... Middagje Cuijk
NikkiLoves
Geplaatst: 27-09-15 20:24
Ik doe ook mee samen met mijn zusje! Voor mij al het derde jaar dat ik meedoe, voor mijn zusje de eerste keer. Voor mij overigens wel de eerste keer op tijd ipv foefen. En eerste keer met alleen een touwhalster en geen hoofdstel met bit Hopen dat dat ook goed gaat met de start.
Wij gaan niet echt verkleed maar wel beide in 1 volledige kleur. Ik in het donkerblauw en mn zusje in het zwart, lekker vrolijk dus En verder beide een mintkleurig strikje in de staart en bij mijn haflinger door dr manen gevlochten. Mijn zusje rijdt op een kleine, gestippelde pony: niet te missen
De 1e en 3e pauze is ook altijd op dezelfde plek, langs een weg (op de heen- en terugweg, 2x zelfde plaats dus). Misschien kun je de organisatie bellen voor het adres. Kasteel is ook mooi.
Als je niemand in het bijzonder volgt is het ook wel het mooiste om gewoon in het dorp bij de start te kijken.
Liannetje86
Geplaatst: 27-09-15 23:34
Vroeger stopten ze daar altijd... En dan werden er bezoekers half overhoop gereden door mensen die weer snel wilden starten na een pauze en die mensen alleen aan tijd dachten Of mensen die met 4 paarden stonden waar er wel eens wat is ging en dan mensen die er niets snapten en maar gewoon paardjes gingen aaien (wat zo fijn was als je al moeite had met een paar beesten rustig houden omdat er vanalles langs reed en dan ook nog eens moest opletten dat ze het kind wat ze een aaitje kwam geven, na 5x zeggen "doe maar niet, ze zijn druk" niet omver zouden lopen
Start is denk ik ook het fijnst om te kijken, alles na elkaar, geen grote gaten...
Op de 2 korte stops zijn nooit veel kijkers. Bij het kasteel wel maar daar staan de deelnemers op een groot veld en de mensen op het pad en bij de drank en friet.