Ponykamp/ruitervakantie 18+

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 11:32

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 11:49

elenaMM77 schreef:
http://www.soulisse.com/#!intensieve-tr ... -2015/crs5

ruitervakantie..

ben daar enkele jaren achtereen op vakantie geweest.. fijne paarden waar ze zuinig op zijn, leuke camping, mooie omgeving.. 1-4 ruiters per week.

Dat is Frankrijk? Zo ja dan gaat het hem niet worden.

iirrssjjee

Re: Ponykamp/ruitervakantie 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 12:16

Ik ga waarschijnlijk naar el rancho de verano :)

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 12:42

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 12:42

Bedankt voor de link!

Edit: of te duur, of te ver weg, of ik ben te oud

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 12:55

Gydja schreef:
Bedankt voor de link!

Edit: of te duur, of te ver weg, of ik ben te oud

Vervoer zit bij die reizen inbegrepen he ;).
Ik zou persoonlijk alleen niet voor Vinea kiezen (maar dat heeft zo zijn redenen :D)

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 12:58

Ik ben wel benieuwd naar die redenen :) mag ook via pb hoor.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 13:54

Toch vind ik het duur ook al is het incl de reis. Ik heb geen zin om naar zweden te gaan ben daar 2x geweest en 1x in Noorwegen. Zweden vind ik nou geen geweldig land. En dat andere betekend dat ik alsnog in de trein naar Utrecht moet. :') Daarbij is het ook nog eens buiten mijn prijsklasse.

Trouwens net weer een mail gekregen van Reelear ik kan nog wel mee met de gewone jongeren trektocht en daar zitten ook ruiters van v. 16, 17 en 18 jaar dus dat lijkt me wel wat. Ik zit alleen een beetje met de datum. Is in de week van 15 augustus. En mocht ik nog besluiten om een HBO opleiding te doen is het allemaal wel erg krap want 16e beginnen de scholen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 14:05

Volgens mij is er bij ons nog ruimte op het 18+kamp eind van deze maand...

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 14:41

Sonja schreef:

Wie is 'ons'?

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 14:42

Je zou meekunnen met het kamp wat ik organiseer! Ruiterkamp voor jongeren 15 plus ( de meeste zijn 16/17 en 1 van 18) in de Ardennen. Van 19 juli tm 25 juli. Al incl. 530 euro. Meer info? PB :)

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 14:47

Bij het Reelaer zijn er inderdaad genoeg ruiters van 16/17/18!
Beginnen de meeste HBO's niet gewoon op 1 september? Eventueel met een introweek de week ervoor? Maar dat is dan de week van 24 augustus.

Ik las dat je Ijslanders leuk vind, afgelopen weekend zijn er bovenop de Ijslanders die Ruth (Zomer) al beschreef ook nog een 8 andere Ijslanders aangekomen! Dus die zijn er in ieder geval zat.

Ik zou het Reelaer zeker aanraden, de groepen van de trektochten zijn eigenlijk altijd supergezellig, ook als er wat leeftijdsverschil is.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 14:52

Valt helaas buiten mijn budget.

Ik heb leuk mail contact met Reelear. Helaas valt het nog niet mee om een goede passende datum te vinden :') Die week van 15 augustus lukt niet want de 16e beginnen de scholen en dan was er nog een optie de week van af 26 juli. Helaas zijn mijn ouders die week op vakantie en moet ik op het huis passen daarbij heb ik ook nog allemaal dingen ingepland met mijn vriend. Gaat hem helaas ook niet worden. Ik hoop zo dat er nog ergens een geschikt plaatsje voor mij is.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 14:57

xSannee schreef:
Bij het Reelaer zijn er inderdaad genoeg ruiters van 16/17/18!
Beginnen de meeste HBO's niet gewoon op 1 september? Eventueel met een introweek de week ervoor? Maar dat is dan de week van 24 augustus.

Ik las dat je Ijslanders leuk vind, afgelopen weekend zijn er bovenop de Ijslanders die Ruth (Zomer) al beschreef ook nog een 8 andere Ijslanders aangekomen! Dus die zijn er in ieder geval zat.

Ik zou het Reelaer zeker aanraden, de groepen van de trektochten zijn eigenlijk altijd supergezellig, ook als er wat leeftijdsverschil is.

Ik woon in het noorden en als het goed is begint dat op 16 augustus. Ik heb me ook nog nergens voor ingeschreven omdat ik nog niet weet wat ik wil :') maar goed de optie moet wel vrij blijven mocht ik het nog wel willen gaan doen.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 15:02

Ik zou er nog even goed naar kijken! Volgens mij beginnen alle HBO's gewoon op 1 september, dat is anders dan de middelbare scholen!
Zou zonde zijn als je daardoor een leuke week misloopt! :D

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 15:07

xSannee schreef:
Ik zou er nog even goed naar kijken! Volgens mij beginnen alle HBO's gewoon op 1 september, dat is anders dan de middelbare scholen!
Zou zonde zijn als je daardoor een leuke week misloopt! :D

van: www.rijksoverheid.n
Citaat:
Mbo en hoger onderwijs bepalen vakantiedata zelf
Instellingen in het middelbaar beroepsonderwijs (mbo) en hoger onderwijs bepalen zelf de data van vakanties. De verplichte data voor de zomervakantie en de adviesdata voor de overige vakanties gelden dus niet voor deze scholen.

Dus als het goed is kunnen ze zelf data bepalen. Dit zal voor elke school anders kunnen zijn. Ik wil niet dat straks ik een vakantie heb ingepland en ik me toch nog ga inschrijven voor een school opeens blijkt dat ik school heb terwijl ik ook vakantie heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 16:05

Gydja schreef:
Sonja schreef:

Wie is 'ons'?

Zie pag. 1, http://www.ervemeenderinkboer.nl
Supergezellig, mooie accommodatie, en heerlijk rijden ;)

romy_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 14:57

Op manege arnhem/africhtingsstal van Laar hebben we van 10 tot 15 augustus een ponykamp waar de leeftijd wat hoger ligt. Het is een klein groepje, maar het grootse deel is 14-17. Je gaat crossen, veel op de veluwe rijden, ze grenzen namelijk direct aan het bos. Verder ook dressuur, springen, mennen etc. Eigen paard meenemen kan, en misschien even overleggen dat je de zware dingen met een ander paard doet?!
Wie weet is het wat voor je! :)