boodschappen te paard?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Leprycorn

Re: boodschappen te paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 16:37

:j

Vroeger met een vriendin en onze ponies heel vaak ijsjes halen!
Was nogal op een plek waar heel veel mensen komen en iedereen wil dan je pony aaien. De mijne beet alleen :')
Ze mochten het ook nooit maar sommige mensen doen het helaas ook zonder te vragen. En als je het dan net niet ziet....

In de Veluwe en Loon op Zand heb je gewoon restaurants met stangen waar je je paard aan vast kan binden. Je zal het ook op meer plekken hebben, maar wij komen regelmatig in Drie bij het (pannekoeken)restaurant en daar kan je je paard gewoon ook even in de wei zetten. Ff lunchen en weer door! Doen wij 's Zomers regelmatig!

Je zal het op meer plekken ook wel hebben, maar kom zelf altijd alleen in de Veluwe en in de Drunense Duinen ;)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 16:49

Paar jaar geleden lag hier dusdanig veel sneeuw dat paard en slee het enige vervoermiddel was wat nog reed en wat ik niet hoefde uit te graven iedere vijf minuten. :')

Dus wij hebben kerstinkopen per pony gedaan. -:)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 16:53

Ik heb al een paar keer gehad van ''potver, kon ik nu maar boodschappen doen''. Ik woon buitenaf en m'n pony loopt voor de wagen. Dus ik kan makkelijk een tas met boodschappen in m'n wagen doen. Maar ik men meestal alleen, dusja, wat moet ik dan met m'n pony doen? Hij is doodbraaf, maar vind het toch te link om hem alleen (met een wagen) aan een paal te binden).

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 17:00

Ik heb wel eens samen met mn vriendin boodschappen te paard gedaan :j. We waren op vakantie bij camping boszicht en iets verderop zit de supermarkt. We hadden een grote rit gemaakt en kwamen langs de supermarkt en besloten dus direct maar boodschappen mee te nemen ipv later terug te fietsen.

Paarden buiten vast gebonden en vriendin bleef buiten met de paarden, daarna te paard geklommen en gaf vriendin de boodschappen tas aan.

Wij hebben gelukkig erg brave paarden, heb een western zadel waardoor de booschappen tas aan mijn knop kon hangen. Was erg leuk maar best onhandig haha.

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 10:45

KimD schreef:
Paar jaar geleden lag hier dusdanig veel sneeuw dat paard en slee het enige vervoermiddel was wat nog reed en wat ik niet hoefde uit te graven iedere vijf minuten. :')

Dus wij hebben kerstinkopen per pony gedaan. -:)

Gaaf!! _/-\o_

Anoniembreda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 16:22

Een vriendin doet dit wel eens, ik zelf vind het geen goed idee, heel onhandig

LisanneFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 16:37

Mijn paard is al de Appie in geweest(niet verder dan de hekjes hoor :D )
Ook is ze al de kroeg ingelopen, en heel spontaan werd daar "Er staat een paard in de gang'' gedraaid :') :')
We gaan ook standaard iedere week een ijsje halen bij de snackbar hier in het dorp, waarbij alleen t paard een ijsje krijgt :)
Maar boodschappen te paard kan wel, maar dan moet er iemand mee zijn die Chanel dan vasthoudt :D