ritten en andere activiteiten 2015 (b en nl) limburg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 23:42

misschien weet AlexVB iets?
Die komt uit die hoek.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-15 23:55

spatter schreef:
misschien weet AlexVB iets?
Die komt uit die hoek.

Ik ken alex,maar misschien wisten jullie iets mag ook wat verder zijn als het maar in limburg is

AlexVB

Re: ritten en andere activiteiten 2015 (b en nl) limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 08:58

Omgeving Zutendaal is helaas NU niets voor zo´n groep met paarden. Het enige wat ik kan verzinnen is Kattevennen in Genk en dan via Bloso. Maar of zij plaats hebben voor 20 paarden? Personen zal geen probleem zijn.. En.. Een beller wordt beter geholpen dan een internetzoeker. Bel eens met de VVV in Maasmechelen.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-15 17:59

AlexVB schreef:
Omgeving Zutendaal is helaas NU niets voor zo´n groep met paarden. Het enige wat ik kan verzinnen is Kattevennen in Genk en dan via Bloso. Maar of zij plaats hebben voor 20 paarden? Personen zal geen probleem zijn.. En.. Een beller wordt beter geholpen dan een internetzoeker. Bel eens met de VVV in Maasmechelen.

Wie heeft het over 20 paarden,dat zal ongeveer 10 zijn

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 09:05

keona schreef:
spatter schreef:
I k had een boekje met adressen maar dat kan ik effe niet meer vinden :o

kijk eens op http://www.paardenprovincie.be of op http://www.toerismelimburg.be

Daar heb ik al op gezocht kom dan niet verder dan peer en neeroeteren. Wil liefste iets in zutendaal voor 15 a 20 personen zo iets m
dus als je wat weet.

bedankt voor de rit van blauwesteen is het dit jaar ook weer voor koetsen

Keona, je hebt het hier over 15 a 20 personen. Ik zie nergens staan dat je het maar over 10 paarden hebt. Of wel? Als men het heeft op een paardenforum over 15 tot 20 personen neemt men over het algemeen ook aan dat men spreekt over 15 tot 20 paarden.

Wees duidelijk in wat je bedoeld dat zorgt voor minder verwarring en kan men je beter van informatie voorzien..

En ondanks dat je dan maar max 10 paarden/ponies bedoeld zal op dit moment niemand - lees goed op dit moment - externe paarden toelaten ivm het Rhinovirus.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 10:33

Alex ik prat nergens over de paarden maar een accomedatie voor dit aantal personen dat wil niet zeggen dat iedereen paard mee brengt je weet ook dat ik men en op een koets kunnen al gou 4 personen.ik zoek ook niks voor nu maar ben me aan het orieteren voor onze vereniging.toch bedankt.we gaan weer ontopic sorry hier voor.

ben blij dat we al zoveel ritten nu op de kasrt hebben

jojoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:20

Als ik op mijn ruiterkaart kijk zijn er toch 4 accomodaties in zutendaal en omgeving... maar zoveel kan ik er op de website ook niet vinden. Wel stom dat de naam er niet bijstaat op de kaart.. als ik jou was zou ik tegen die tijd eens mailen voor meer info via de site.. het gaat om nummer 54, 56, 61 en 58...

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 15:54

Bij de kaart hoort een boekje waar ze in staan, maar dat boekje kan ik dus ook niet meer vinden -O-

jojoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 18:28

spatter schreef:
Bij de kaart hoort een boekje waar ze in staan, maar dat boekje kan ik dus ook niet meer vinden -O-

Ik denk dat mijn vriend het deze week heeft weggegooid omdat we het niet gebruiken :')

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 20:16

Ik heb ook een kaar maar weet even niet of deze nu ook van zutendaal was maar ik vind er niet echt wat bij zitten ja peer maar daar zijn we al geweest

kelenjas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 20:19

BWPcookie schreef:
Ik zou graag meddoen aan de duinengordelroute op 1 maart in gruitrode.
als er nog mensen geinteresseerd zijn laat maar horen.

Ik doe morgen ook mee, als je het leuk vindt om samen te gaan laat maar weten. Ik wil de 17 km rijden op een normaal tempo. gr

BWPcookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 22:19

Hallo Kelenjas, vanwaar wil jij vertrekken? Ik wil wel meerijden. 17km moet lukken

kelenjas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 22:21

BWPcookie schreef:
Hallo Kelenjas, vanwaar wil jij vertrekken? Ik wil wel meerijden. 17km moet lukken

Ik heb van de organistatie dat je voor de 17 km het beste van de orshof of de blauwe maaten kunt vertrekken , maakt mij niet uit.
Ik weet niet wat voor jou het makkelijkste is.

BWPcookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 22:24

voor mij persoonlijk is het het gemakkelijkst om vanaf de longhorn te vertrekken. Ik heb eigenlijk geen idee hoe ver het is van mijn thuis tot orshof of de blauwe maaten. (Ik heb geen trailer en komt dus te paard daarmee)

kelenjas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 22:31

BWPcookie schreef:
voor mij persoonlijk is het het gemakkelijkst om vanaf de longhorn te vertrekken. Ik heb eigenlijk geen idee hoe ver het is van mijn thuis tot orshof of de blauwe maaten. (Ik heb geen trailer en komt dus te paard daarmee)

Kunnen we dan ook de 17 km rijden?

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 22:33

Ga maar uit van rond de 15 a 17 km.
Orshof en de Lonhorn liggen op beide uiterste van de rit.
Het zijn 2 lussen waarschijnlijk, was het vorig jaar ook.
1 lus bij de Longhorn over/om de Oudberg en via een tussenpad kom je bij de lus bij het Orshof.
Lus bij de Longhorn is kleiner en zal dus de 13km zijn.

BWPcookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 22:35

goh daar heb ik eigenlijk geen idee van... ik eens even navragen (laat je zodadelijk iets weten)

BWPcookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 23:25

Ik ben even bij de longhorn langs geweest, 17km geen probleem van hierui zeggen ze hier.

kelenjas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 23:29

BWPcookie schreef:
Ik ben even bij de longhorn langs geweest, 17km geen probleem van hierui zeggen ze hier.

Ok dan kom ik morgen naar de longhorn toe. Hoe laat wil je vertrekken? rond 11 uur?

BWPcookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 23:41

Prima, dan zie ik je daar. Ik heb een vos en draag (normaal) een rode jas. Leuk! tot morgen

kelenjas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 23:43

BWPcookie schreef:
Prima, dan zie ik je daar. Ik heb een vos en draag (normaal) een rode jas. Leuk! tot morgen

Ok leuk tot morgen
Ik heb een zwarte suzuki jeep met rode trailer en een fries.

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 09:04

Is deze rit doorgegaan? Raar eigenlijk, Jumpings en dressuurwedstrijden worden afgelast ivm Rhino en zo´n georganiseerde buitenrit gaat door..

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-15 09:22

AlexVB schreef:
Is deze rit doorgegaan? Raar eigenlijk, Jumpings en dressuurwedstrijden worden afgelast ivm Rhino en zo´n georganiseerde buitenrit gaat door..

Moet zeggen ik hoor niks over rhino wij hebben di een clinic bij riny rutjes gat ook gewoon door

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 09:33

Ben gisterennamiddag ook het bos in geweest, we vroegen ons al af waarom die pijlen er hingen.. niet aan gedacht, haha :+

Qua rhino ligt het wel wat stil heb ik het idee.. enkel die 3 getroffen stallen.. Wedstrijden etc was aan de organisatie wat ze ermee deden.. Flanders Horse Expo is ook gewoon doorgegaan en daar komen ook paarden uit alle richtingen.. Denk trouwens persoonlijk dat zo'n tochten nog het minst kwaad kunnen, is toch ieder voor zich op zijn eigen tempo etc. Je gaat je paard ook niet gezellig met vreemde paarden laten snuffelen lijkt mij en er zijn ook geen mensen die komen om paardjes te aaien in principe ;)

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 11:44

Wij hebben de rit gereden maar er waren weinig deelnemers dit keer, waarschijnlijk ook vanwege de rhino.
Aangezien ik puur met mijn dochter gereden heb en kontakt tussen andere paarden heb vermeden, denk ik niet dat het kwaad kon.
Had de DA er nog na gevraagd en doe meende ook dat het geen kwaad kon.

Afbeelding

Afbeelding
Bij Orshof pauze gehouden.