Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Shiloh schreef:En het gaat maar door dat gegeneraliseer... bah bah.
Nu ga ik niet zo hard, maar ik heb inderdaad ook geen bel. Gewoon er nog niet opgezet eigenlijk. Meestal roep ik vriendelijk "pardon" en als er ruimte wordt gemaakt en ik passeer roep ik vriendelijk "bedankt!". Gelukkig nooit kwade gezichten. Maar ik wring me er ook niet tussen, maar houd gerust even in.
Shiloh schreef:Zeg ik ergens iets over de rest van de wielrenners?
Ik zal dat bij deze dan alsnog even doen. Alle wielrenners die ik ken zijn zo en proberen allemaal zo vriendelijk en veilig mogelijk door het verkeer te bewegen. Een asociale ben ik nog niet tegen gekomen. Dus dat meeste kun je er wel aflaten.
Gydja schreef:Wielrenners een ramp in het verkeer -_- Als ze een pony zien gaan ze een partij lopen bellen en gillen omdat er een pony loopt, dat leid tot pony in de stress, pony draait de kont naar de fietsers toe en de fietsers beginnen nog hader te gillen![]()
Het is overigens nog heel wat dat ze een bel op hun fiets hebben. Veel wielrenners hebben dat niet en beginnen te schreeuwen als ze er langs willen.
Karl66 schreef:Maar tijdens wedstrijden is een bel niet toegestaan en daardoor vinden veel toerders het stoer om geen bel te hebben. Alleen een bel is gewoon verplicht en die hoor je dus gewoon op je fiets te monteren.
xSlvna schreef:Ik heb ook geen bel op mijn paard en toch draaf en galoppeer ik vaak langs mensen (maar niet langs oude mensen en kleine kinderen, dit vind ik erg riskant). Iedereen moet rekening houden met elkaar, ik ga niet hele trainingen aanpassen voor anderen en zij moeten niet zeuren om iedere vots.