Op 'vakantie' met mijn paard, maar waar? (Groningen)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Foundtheone

Re: Op 'vakantie' met mijn paard, maar waar? (Groningen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-14 20:12

Haha nee dat wil ik wel geloven. Ik heb die van mij nu +/- 4 maand, dus ik heb nog even de tijd om met hem te oefenen.

@Janine1990, ik zal het eens opzoeken op internet! Sta je daar dan gewoon een weekend/week?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 20:13

Foundtheone schreef:
Haha nee dat wil ik wel geloven. Ik heb die van mij nu +/- 4 maand, dus ik heb nog even de tijd om met hem te oefenen.

@Janine1990, ik zal het eens opzoeken op internet! Sta je daar dan gewoon een weekend/week?

Kan je zelf kiezen. Wij hebben toen maar één nachtje gedaan, maar de volgende keer worden dat er zeker twee of meer!

Foundtheone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-14 20:16

Janine1990 schreef:
Foundtheone schreef:

Kan je zelf kiezen. Wij hebben toen maar één nachtje gedaan, maar de volgende keer worden dat er zeker twee of meer!

Oh oke! Beetje redelijke prijs of?

Janine1990

Re: Op 'vakantie' met mijn paard, maar waar? (Groningen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 20:17

Staat volgens mij wel op de site. Wij hebben een appartement gehuurd, hartstikke netjes allemaal. En we waren helemaal niet veel geld kwijt. Ik weet alleen ook al niet meer hoeveel we moesten betalen. :o

Foundtheone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-14 20:21

Janine1990 schreef:
Staat volgens mij wel op de site. Wij hebben een appartement gehuurd, hartstikke netjes allemaal. En we waren helemaal niet veel geld kwijt. Ik weet alleen ook al niet meer hoeveel we moesten betalen. :o

Ik ben benieuwd!