Basis conditie en niet te gek rijden moet een paard het zo kunnen volgens mij. Ik heb ook meegereden paar jaar terug, mijn paard heeft gewoon een basis conditie, maar reden thuis nooit 4 uren buiten of iets. En toch gingen we dat in leersum doen. 26 km. Moest niet langer zijn trouwens, maar ze was niet dood of iets. Veel stappen, en ook stukken ernaast gelopen. Ligt ook aan de zwaarte van het terrein.
wittepit schreef:@Tancreda4, lijkt me leuk om een rit met jou en Wiet te rijden!
Oh lees dit nu pas! Dat lijkt mij wel leuk zeg!! Ben een klein beetje voorzichtig met 'zomaar' afspreken met mensen om te rijden omdat je van te voren niet helemaal weet hoe het tempo van de paarden bij elkaar past (moet niet zo zijn dat er eentje zich voorbij moet lopen om de andere bij te houden) maar splitsen kan altijd nog. En jou spikkel is ongeveer net zo groot, dus misschien past dat wel heel goed. Zou leuk zijn je weer eens te zien en te spreken!!!
Ik heb nog geen concrete plannen, maar de Wassenaars en Maarns zijn sowieso wel te doen qua trailer afstand. En ik hoop wel dat ik haar een beetje op conditie ga krijgen (momenteel even wat minder vanwege gezondheid enzo grmbl) - ga ik wel vanuit. Lekker kilometers maken