Als je meer wilt weten kun je het natuurlijk altijd even vragen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blingh schreef:Oh met bakwerk zet ik mijn endomondo ook niet aan hoor!
Ik ben Cimmy-Lou maar zeg maar Cimmy! Ik ben 26 en woon samen met mijn hubby, hondje en kat samen in Tilburg. Ben bijna 3 jaar in bezit van Rogan, Rogan is 5 en een voskleurige Tinker zonder vlek. We hebben vorige week samen met Jill en Monty de Eersel Postel Rally uitgereden. Graag wil ik endurance gaan starten. Oh en Rogan staat aan de rand van de Loonse & Drunense Duinen.
Blingh schreef:Oh met bakwerk zet ik mijn endomondo ook niet aan hoor!
Ik ben Cimmy-Lou maar zeg maar Cimmy! Ik ben 26 en woon samen met mijn hubby, hondje en kat samen in Tilburg. Ben bijna 3 jaar in bezit van Rogan, Rogan is 5 en een voskleurige Tinker zonder vlek. We hebben vorige week samen met Jill en Monty de Eersel Postel Rally uitgereden. Graag wil ik endurance gaan starten. Oh en Rogan staat aan de rand van de Loonse & Drunense Duinen.
Rianneuhh schreef:Ik zal me ook even voorstellen! Ik ben Rianne, 18 jaar oud en ik woon in FrieslandIk studeer Nederlands aan de RuG, dus veel tijd voor ritjes heb ik helaas niet. Ik rijd met mijn leasepony Mabon, hij is 5 jaar oud. Wellicht ga ik deze winter dressuur met hem starten, ik moet nog even zien of ik daar tijd voor heb. Ook TREC lijkt me ontzettend leuk, maar dat is helaas een beetje ver weg voor mij...
Als je meer wilt weten kun je het natuurlijk altijd even vragen
Hilli schreef:@Sok: ach, vorig jaar hield een gebouwgenoot van me de deur van het fietsenhok niet voor me open omdat ze dacht dat ik voor de school naast ons kwam. Als leerling. Ik was 2x16, maar ik heb d'r bedankt voor het compliment
Daantjee12 schreef:Blingh schreef:Oh met bakwerk zet ik mijn endomondo ook niet aan hoor!
Rogan!Wat een heerlijk paard is dat! Heb hem vorig jaar denk ik gefotografeerd tijdens meeting in Bergen op Zoom
Leuk allemaal! Helaas nog niemand in de omgeving!
Ik ben Danielle, 17 jaar en woonachtig in Ossendrecht (west-Brabant) De bossen die we ingaan zijn België. 5 minuutjes stappenVanuit daar kunnen we echt een enorm bosrijk gebied in, helaas nog niet gedaan. Mijn paard, Angel, is een draver. Helaas erg bang voor groot verkeer (tractoren en vrachtwagens) en zodra we die tegen komen is het bit beetpakken en in volle vaart naar huis. Door de weeks en in de zoer is het dus bijna onmogelijk om een stresloze buitenrit te maken. Gaan er daarom meestal op zondag tussenuit. Angel is alweer 9 jaar en nu 4 jaar in mijn bezit. Verder doen we veel grondwerken en af en toe serieus in de bak, maar vooral lol met je knol. rare parcourjes opzetten, onmogelijke dingen uit proberen en in de winter staat ze voor de slee
Sok schreef:Rianneuhh schreef:Klopt, TREC Noord moet hem maar worden inderdaad
Gewoon doen hoor, is hartstikke leuk, wellicht dat ik volgende keer ook maar een poging waag, tot nu toe alleen gevrijwilligd!Maar main goal is lekker km's maken en endurance rijden!
NienkeV1994 schreef:Nou, ik heet ook Nienke, ben 19 jaar en woon in Oisterwijk (bij Tilburg). Ik heb op dit moment een verzorgpaard waar ik vooral mee in de bak rijdt, maar ga er mee stoppen, omdat mijn huidige verzorgpaard net wat te groot voor me is. Toen kreeg ik van iemand van de ponyclub de vraag of ik de buurvrouw van mijn huidige verzorgpaard, een Arabiertje (denk ik) genaamd Loulou bij wil gaan rijden. Ze is hersteld van een peesblessure en mag nu langzaam weer opgepakt worden, en als dit allemaal doorgaat zal zij hopelijk over een tijdje de pony zijn waarmee ik ritjes voor de bokaal ga rijdenIn eerste instantie rustige stapritjes en hopelijk kunnen we dat langzaamaan steeds verder uitbouwen
Ilse_123 schreef:NienkeV1994 schreef:Nou, ik heet ook Nienke, ben 19 jaar en woon in Oisterwijk (bij Tilburg). Ik heb op dit moment een verzorgpaard waar ik vooral mee in de bak rijdt, maar ga er mee stoppen, omdat mijn huidige verzorgpaard net wat te groot voor me is. Toen kreeg ik van iemand van de ponyclub de vraag of ik de buurvrouw van mijn huidige verzorgpaard, een Arabiertje (denk ik) genaamd Loulou bij wil gaan rijden. Ze is hersteld van een peesblessure en mag nu langzaam weer opgepakt worden, en als dit allemaal doorgaat zal zij hopelijk over een tijdje de pony zijn waarmee ik ritjes voor de bokaal ga rijdenIn eerste instantie rustige stapritjes en hopelijk kunnen we dat langzaamaan steeds verder uitbouwen
Zie dat je op het halster rijdtVriendin van mij heeft daar ook gereden en haar vorige pony staat ook op het halster