Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:30

Ik zal me ook even voorstellen! Ik ben Rianne, 18 jaar oud en ik woon in Friesland :) Ik studeer Nederlands aan de RuG, dus veel tijd voor ritjes heb ik helaas niet. Ik rijd met mijn leasepony Mabon, hij is 5 jaar oud. Wellicht ga ik deze winter dressuur met hem starten, ik moet nog even zien of ik daar tijd voor heb. Ook TREC lijkt me ontzettend leuk, maar dat is helaas een beetje ver weg voor mij...

Als je meer wilt weten kun je het natuurlijk altijd even vragen :)

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:31

@Sok: ach, vorig jaar hield een gebouwgenoot van me de deur van het fietsenhok niet voor me open omdat ze dacht dat ik voor de school naast ons kwam. Als leerling. Ik was 2x16, maar ik heb d'r bedankt voor het compliment :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:32

Blingh schreef:
Oh met bakwerk zet ik mijn endomondo ook niet aan hoor!

Ik ben Cimmy-Lou maar zeg maar Cimmy! Ik ben 26 en woon samen met mijn hubby, hondje en kat samen in Tilburg. Ben bijna 3 jaar in bezit van Rogan, Rogan is 5 en een voskleurige Tinker zonder vlek. We hebben vorige week samen met Jill en Monty de Eersel Postel Rally uitgereden. Graag wil ik endurance gaan starten. Oh en Rogan staat aan de rand van de Loonse & Drunense Duinen.

Ohja en ik ben leerling Verzorgende IG in een verzorgingstehuis in Berkel Enschot!

Kaunos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:33

Leuk! Heb me ook aangemeld. Moet ik er alleen aan denken om hem ook aan te zetten...vandaag nog een rit van zo'n 22 km gemaakt door het limburgse heuvelland (vriendin had hem wel aanstaan).

Ik ben overigens Nicole, 40 jaar en heb 2 paarden. Een quarter van 5,5 en een arabier van 17. Met beiden rij ik western.

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:33

Leuk die voorstel berichtjes ;D:D

Ik ben Romy, 27 jaar, woon in Amersfoort en heb 2 welshjes sectie A in Woudenberg staan. Jaarling en Booster (1.15) die voor de wagen staat en ik aan het opbouwen ben (langzaam dus). Hij is wel verkeersmak, maar niet echt bomproof (een bom zou die wel op reageren denkik, blijft een welsh, druktemaker en dramaqueen eerste klas) maar is over het algemeen heel braaf en dapper.

haha Hilli, niet :P:P Best leuk hahahaha!

gebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:34

ik heb me net ook aangemeld.
super leuk idee!
ik ben Nikki 16 jaar en ik men met m'n shet.

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:35

Blingh schreef:

Ik ben Cimmy-Lou maar zeg maar Cimmy! Ik ben 26 en woon samen met mijn hubby, hondje en kat samen in Tilburg. Ben bijna 3 jaar in bezit van Rogan, Rogan is 5 en een voskleurige Tinker zonder vlek. We hebben vorige week samen met Jill en Monty de Eersel Postel Rally uitgereden. Graag wil ik endurance gaan starten. Oh en Rogan staat aan de rand van de Loonse & Drunense Duinen.

Rogan! :D Wat een heerlijk paard is dat! Heb hem vorig jaar denk ik gefotografeerd tijdens meeting in Bergen op Zoom :D

Leuk allemaal! Helaas nog niemand in de omgeving!

Ik ben Danielle, 17 jaar en woonachtig in Ossendrecht (west-Brabant) De bossen die we ingaan zijn België. 5 minuutjes stappen :+ Vanuit daar kunnen we echt een enorm bosrijk gebied in, helaas nog niet gedaan. Mijn paard, Angel, is een draver. Helaas erg bang voor groot verkeer (tractoren en vrachtwagens) en zodra we die tegen komen is het bit beetpakken en in volle vaart naar huis. Door de weeks en in de zoer is het dus bijna onmogelijk om een stresloze buitenrit te maken. Gaan er daarom meestal op zondag tussenuit. Angel is alweer 9 jaar en nu 4 jaar in mijn bezit. Verder doen we veel grondwerken en af en toe serieus in de bak, maar vooral lol met je knol. rare parcourjes opzetten, onmogelijke dingen uit proberen en in de winter staat ze voor de slee :D

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:36

Rianneuhh schreef:
Ik zal me ook even voorstellen! Ik ben Rianne, 18 jaar oud en ik woon in Friesland :) Ik studeer Nederlands aan de RuG, dus veel tijd voor ritjes heb ik helaas niet. Ik rijd met mijn leasepony Mabon, hij is 5 jaar oud. Wellicht ga ik deze winter dressuur met hem starten, ik moet nog even zien of ik daar tijd voor heb. Ook TREC lijkt me ontzettend leuk, maar dat is helaas een beetje ver weg voor mij...

Als je meer wilt weten kun je het natuurlijk altijd even vragen :)

TREC Noord is op zich wel te doen toch? Da's wel altijd in het noorden van het land!

Hilli schreef:
@Sok: ach, vorig jaar hield een gebouwgenoot van me de deur van het fietsenhok niet voor me open omdat ze dacht dat ik voor de school naast ons kwam. Als leerling. Ik was 2x16, maar ik heb d'r bedankt voor het compliment :+

Hehehehe :)) Zie het inderdaad maar als compliment!

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:38

leuk topic!
ga eens even kijken hoe ik me precies aan moet melden.
gebruik al wel endomondo en men met een NMPRS paardje.
jammer genoeg veel te weinig buitenritten als dat ik eigenlijk zou willen maar werk, gezin en huisihouden kosten ook veel tijd.
wanneer ik in de bak rijd gebruik ik endomondo idd ook niet, alleen tijdens buitenritten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:39

Daantjee12 schreef:
Blingh schreef:

Rogan! :D Wat een heerlijk paard is dat! Heb hem vorig jaar denk ik gefotografeerd tijdens meeting in Bergen op Zoom :D

Leuk allemaal! Helaas nog niemand in de omgeving!

Ik ben Danielle, 17 jaar en woonachtig in Ossendrecht (west-Brabant) De bossen die we ingaan zijn België. 5 minuutjes stappen :+ Vanuit daar kunnen we echt een enorm bosrijk gebied in, helaas nog niet gedaan. Mijn paard, Angel, is een draver. Helaas erg bang voor groot verkeer (tractoren en vrachtwagens) en zodra we die tegen komen is het bit beetpakken en in volle vaart naar huis. Door de weeks en in de zoer is het dus bijna onmogelijk om een stresloze buitenrit te maken. Gaan er daarom meestal op zondag tussenuit. Angel is alweer 9 jaar en nu 4 jaar in mijn bezit. Verder doen we veel grondwerken en af en toe serieus in de bak, maar vooral lol met je knol. rare parcourjes opzetten, onmogelijke dingen uit proberen en in de winter staat ze voor de slee :D

Hee dat klopt ja! Toen durfde ik nog niet te rijden. Om maar even aan te geven hoeveel we gegroeid zijn in een jaar!

Jammer van die angst voor groot verkeer! Dat beperkt je enorm.. Zonde

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:39

Klopt, TREC Noord moet hem maar worden inderdaad :D

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:40

Nou, ik heet ook Nienke, ben 19 jaar en woon in Oisterwijk (bij Tilburg). Ik heb op dit moment een verzorgpaard waar ik vooral mee in de bak rijdt, maar ga er mee stoppen, omdat mijn huidige verzorgpaard net wat te groot voor me is. Toen kreeg ik van iemand van de ponyclub de vraag of ik de buurvrouw van mijn huidige verzorgpaard, een Arabiertje (denk ik) genaamd Loulou bij wil gaan rijden. Ze is hersteld van een peesblessure en mag nu langzaam weer opgepakt worden, en als dit allemaal doorgaat zal zij hopelijk over een tijdje de pony zijn waarmee ik ritjes voor de bokaal ga rijden :D In eerste instantie rustige stapritjes en hopelijk kunnen we dat langzaamaan steeds verder uitbouwen :)

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:41

Rianneuhh schreef:

Gewoon doen hoor, is hartstikke leuk, wellicht dat ik volgende keer ook maar een poging waag, tot nu toe alleen gevrijwilligd! :D Maar main goal is lekker km's maken en endurance rijden!

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:43

Jammer dat ik geen smartphone heb, anders hielp ik wel met zo'n 2500 km per jaar.

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:46

Sok schreef:
Rianneuhh schreef:

Gewoon doen hoor, is hartstikke leuk, wellicht dat ik volgende keer ook maar een poging waag, tot nu toe alleen gevrijwilligd! :D Maar main goal is lekker km's maken en endurance rijden!

Leuk! Misschien kunnen we iets samen gaan doen? :D

MarliesR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:48

Leuk idee! Ik heb me zojuist ook aangemeld. Met mijn eigen paardje maak ik nog geen km's onder het zadel (wel wandelend, fietsend en als handpaard) aangezien ik hem van het voorjaar pas ga inrijden. Maar de KM's van bijrijdpaard tellen ook nog wel op! Helaas staat hij nu even met een blessure, maar de laatste tijd wel veel gereden dus hopelijk tellen die ritten ook mee.

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:49

NienkeV1994 schreef:
Nou, ik heet ook Nienke, ben 19 jaar en woon in Oisterwijk (bij Tilburg). Ik heb op dit moment een verzorgpaard waar ik vooral mee in de bak rijdt, maar ga er mee stoppen, omdat mijn huidige verzorgpaard net wat te groot voor me is. Toen kreeg ik van iemand van de ponyclub de vraag of ik de buurvrouw van mijn huidige verzorgpaard, een Arabiertje (denk ik) genaamd Loulou bij wil gaan rijden. Ze is hersteld van een peesblessure en mag nu langzaam weer opgepakt worden, en als dit allemaal doorgaat zal zij hopelijk over een tijdje de pony zijn waarmee ik ritjes voor de bokaal ga rijden :D In eerste instantie rustige stapritjes en hopelijk kunnen we dat langzaamaan steeds verder uitbouwen :)

Zie dat je op het halster rijdt :D Vriendin van mij heeft daar ook gereden en haar vorige pony staat ook op het halster :D

Noesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:49

Heb me ook aangemeld!
Mijn naam is Anoeska ben 26 jaar oud.
Werk met financiële administraties zowel op een kantoor als voor de bedrijven van mijn broers.

Heb een 9 jarige merrie kruising tinker x apaloosa.
Ze is heel veelzijdig. We zijn L2 dressuur, springen om de week (nog geen wedstrijden vind ik nog zo hoog :+) en we rijden regelmatig buiten.

Rijd vooral in het Midden-Delfland gebied. Maar ga ook wel eens met de trailer richting strand of andere leuke plaatsen.

Zal niet mee gaan tellen voor de topscore maar vind het gewoon leuk om mee te doen en te kijken hoever we gaan komen!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:51

Ilse_123 schreef:
NienkeV1994 schreef:

Zie dat je op het halster rijdt :D Vriendin van mij heeft daar ook gereden en haar vorige pony staat ook op het halster :D

Haha klopt :D, wat is de wereld toch klein

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:51

Leuk, een endomondo topic! Ik heb de app geïnstalleerd maar nog niks mee gedaan.. Heb je er internet voor nodig of dat niet? Ik heb namelijk geen met abonnement met internet, alleen wifi, dus als er internet voor nodig is wordt het lastig voor mij :P

Hilli

Re: Endomondo challenge: Bokt Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:52

Nee, alleen op GPS registreren van je rondje en dan thuis via WiFi uploaden werkt ook :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:52

Ilse misschien kunnen we ook een keer samen rijden? Aangezien je ook in de LDD rijdt!

_Siri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:53

Ik zal mij ook even voorstellen.
Ik ben Iris, 22 jaar en laatstejaars student pabo.
Ik heb een 21-jarige tinkermerrie waarmee ik vooral in het Kuinderbos rij.

Nu ben ik een weekje bij familie met mijn paard in Onstwedde dus ga ik hier lekker kilometers maken :)

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:55

Blingh schreef:
Ilse misschien kunnen we ook een keer samen rijden? Aangezien je ook in de LDD rijdt!

Jaa leuk, jij zit denk ik alleen wel aan de andere kant :+ Al levert dat me wel extra kilometers op }>

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:56

Hee ik meld me ook :) Ik rijd niet vaak in het bos maar ben net terug van 3 dagen drunese duinen en 1 dag strand!
Ik ben Bo 15 jaar en heb een 10 jarige kwpn ruin!
Meestal pak ik het ulvenhoutsebos/ sint annabos en afentoe het mastbos
Wat zijn jullie top snelheden?
Laatst bijgewerkt door billy3105 op 20-10-13 21:59, in het totaal 2 keer bewerkt