Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, wij hebben ons ook opgegeven, nu nog op een bevestigingsmail wachten. Joepie heb dr echt zin in. Alleen waren we vorige keer verdwaald toen konden we de terugweg niet vinden. Zouden ze dat nu aangeven of zo? En zou mooi zijn dat we nu ook fotograven tegenkomen 
Moet nog even een leuk plekje vinden, ik denk die grote vlakte enigszins in het midden, daar trekken de meesten wel even een sprintje 
Adawi schreef:Is dit een rit die te doen is met (mini)shet met sulky? Of te zwaar?
maar het is wel echt duin-achtig. Maar als je meewilt, kan je er natuurlijk voor kiezen de paden eromheen te nemen, die zijn altijd wel netjes te doen (of je kan over de schapenpaadjes aan de zijkanten, daar is het altijd wel hard)
. En inderdaad zijn eerste grote zandavontuur
Ben echt hééél benieuwd hoe hij zich gedraagt tussen alle andere paarden...
.
dan weten we waar je bent ongeveer Amanda
kheb alleen nog geen bevestigingsmail gehad en kheb dr inmiddels al wel 6 mail heen gestuurd. Nu ga ik twijfelen of het wel de goede mailadres is. Ik heb namelijk winterdeserttrail@hotmail.nlRoelke_ schreef:Ja, er stond wel in mijn bevestigingsmail dat ze na de vakantie weer verder gingen met de organisatie. Kan best zijn dat ze momenteel niet te bereiken zijn..
banketstaaf schreef:leukdan weten we waar je bent ongeveer Amanda
kheb alleen nog geen bevestigingsmail gehad en kheb dr inmiddels al wel 6 mail heen gestuurd. Nu ga ik twijfelen of het wel de goede mailadres is. Ik heb namelijk winterdeserttrail@hotmail.nl
klopt dat wel?
Arme mensen..
Als een e-mailadres niet bestaat/niet klopt, krijg je wel een e-mail terug.. Gewoon even geduld hebben!
Happy me
. Ik kan officieel met Claudia meerijden, dus super leuk
! (had ik je dat niet gesmst pien?) Kun je niet ook vervoer regelen??
Het is dan als het goed is ook niet zo koud!
Kunnen ze daar rekening mee houden met de starttijden
. Geef ik wel even aan, komt goed
Moet jij je dan ook nog apart opgeven of doe ik dan de opgave voor ons beiden?
Alleen niet doorgegeven dat ik samen met iemand start, hihi

.