Maar wat doen ze dan met die baco vraag ik me af. Ik heb wel vaker schade gereden omdat ik ergens toch niet bleek te passen, ook met mijn kleine enkelspan. Maar een in de weg liggende boom gaat voor een baco ook niet aan de kant
Veel plezier!! Lijkt me super leuk om ook eens te doen
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-13 08:41
Dank jullie wel!
Nou, ontbijt gegeten, zo de aller aller aller-laatste spullen op de kar doen (waarom lijkt het toch dat we veel meer mee hebben dan vorig jaar??) en dan de paarden van de wei halen. Als ze wisten wat we gaan doen lieten ze zich niet vangen vrees ik haha..
Toverbal
Geplaatst: 12-08-13 08:41
Veel plezier, wens jullie een voorspoedige vakantie toe!
Veel plezier voor de komende dagen! Het weer is superweer om zulke ritten te doen. Niet zulk 'smeltweer' als vorige week. Veel voorspoed gewenst vanuit Houten.
Nou, dag 1 zit er op qua rijden.. Het weer heeft goed meegewerkt, we hebben het de hele rit droog gehouden!
We vertrokken even na 10 uur, en met een rustig tempo van 5 km/uur waren we bijna twee uur onderweg naar de pauzeplek. Het was de eerste lange rit met deze kar, en de pluspunten van de kar wegen bijna niet op tegen de nadelen haha... Omdat hij geen vering heeft, was het af en toe flink schudden . We hebben onze honden Abby en Garuda mee, en vooral die laatste heeft bijna de hele weg zitten piepen... Muts! Ze ligt nu gelukkig rustig onder de kar.
We hebben afgesproken dat we het niet gingen hebben over de vliegen die met een D begint, maar op sommige stukken waren er best wel veel.. Maar we hebben ze dus doodgezwegen
Wendy is nu met het eten bezig, we zouden kip madras eten, maar zijn het vlees vergeten mee te nemen uit de koelkast.. Nu wordt het dus doperwten met aardappelpuree.. Gebakken in margarine, want ook de bakboter is vergeten haha.. Zal eens kijken of we straks wat foto's kunnen uploaden..