Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Chessje schreef:Manege Lisidina in Burgh-Haamstede vond ik een fijne manege voor een strandrit. Ligt 10 minuten van het strand, dus je strandrit vindt ook praktisch helemaal plaats op het strand. Ik heb andere maneges meegemaakt waar je enkel even heen en weer mag galopperen op het strand. Deze maneges liggen ook vaak een half uur van het strand.
Veel plezier in ieder geval!
delerium schreef:Dan heb je eigenlijk:
dag 1: vertrek en strandrit
dag 2: strandrit en vertrek
Denk dat ik er zelf dan voor zou kiezen om beide strandritten bij verschillende maneges te doen, dan heb je goed vergelijkingsmateriaal.
Topografisch denk ik dat je dan snel op Walcheren zit met
* de Zwaanhoek (dishoek)
* Ride by the Sea (dishoek)
* Ponyhof (aagtekerke)
* de eendracht (vrouwenpolder)
* de IJslander (biggekerke)
* Duno (oostkapelle)
Op Walcheren is heel veel heel prima overnachting te vinden (wat zoek je?) en ook nog wat te beleven (naar Zeeuwse begrippen dan)
Vooraf informeren bij de maneges is een sterk plan overigens: voor zover ik weet heeft Ponyhof niet veel paarden voor volwassenen, en van Ride by the Sea weet ik niet eens zeker of ze nog wel ritten maken...
xclaireschr schreef:blub93 schreef:We hebben besloten om naar Stoeterij nr 1 te gaan! Ben erg benieuwd hoe het ons gaat bevallen. Iedereen bedankt voor de tips!!
heb je daar misschien een site van?
xclaireschr schreef:delerium schreef:Dan heb je eigenlijk:
dag 1: vertrek en strandrit
dag 2: strandrit en vertrek
Denk dat ik er zelf dan voor zou kiezen om beide strandritten bij verschillende maneges te doen, dan heb je goed vergelijkingsmateriaal.
Topografisch denk ik dat je dan snel op Walcheren zit met
* de Zwaanhoek (dishoek)
* Ride by the Sea (dishoek)
* Ponyhof (aagtekerke)
* de eendracht (vrouwenpolder)
* de IJslander (biggekerke)
* Duno (oostkapelle)
Op Walcheren is heel veel heel prima overnachting te vinden (wat zoek je?) en ook nog wat te beleven (naar Zeeuwse begrippen dan)
Vooraf informeren bij de maneges is een sterk plan overigens: voor zover ik weet heeft Ponyhof niet veel paarden voor volwassenen, en van Ride by the Sea weet ik niet eens zeker of ze nog wel ritten maken...
ik zou manege de zwaanhoek persoonlijk niet doen, vanwege strenge, en gestreste leiding en is ook erg duur.

Szan schreef:Mossje_bobb schreef:Oja ze huren alleen paarden uit (voor een strandrit zonder begeleiding) aan mensen die ze goed kennen. Die bijvoorbeeld les bij hun hebben. Niet aan vreemden!!!
Dat staat op de website, maar wij waren er nog nooit geweest en kregen zonder overleg drie paarden mee. Dus dat gaat niet helemaal op.
Maar dat was de vraag van TS niet, ik ga off-topic