@Honeybee, ben benieuwd naar de foto's. Die crossbaan was erg gaaf! Lekker met onze twee haffies over heen gegalopeerd. Super, zou het graag nog eens doen haha!
heidy_wilco
Geplaatst: 21-04-13 21:35
Vandaag heb ik even zonder zadel op Wilco gereden. Nouja, gereden... We hebben alleen maar gestapt. Hij had gelukkig geen last van spierpijn ofzo, maar toch even rustig aangedaan. Geen een paard was echt stijf, behalve een paard van een pensionklant. Die heeft vandaag lekker gerold, en is toch maar even aan de longe gegaan, om zijn spieren even wat losser te maken. Arme ziel, hij keek ook wel erg zielig. Gelukkig voelt hij zich alweer wat beter.
Helaas vandaag ook minder goed nieuws gehad, dat was wel een domper op dit geweldige weekend...
Ter informatie... ik ben druk bezig met het uitzoeken van de foto's. Ik zal ze vandaag nog uploaden en hopelijk (het zijn er veel) staan ze later vanavond online.
Voice
Geplaatst: 22-04-13 16:28
Honeybee schreef:
Ter informatie... ik ben druk bezig met het uitzoeken van de foto's. Ik zal ze vandaag nog uploaden en hopelijk (het zijn er veel) staan ze later vanavond online.
De foto's van de aangespannen combinatie's staan online. De foto's van de combinatie's onder het zadel zijn ook al zichtbaar, maar staan nog niet allemaal online. Rond 20.00 uur zullen naar verwachting ALLE foto's online staan.