Op wie zat je eigenlijk? En nog foto's of filmpjes kunnen maken?
Linnie050
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-13 22:02
Hoiii
Rit was erg leuk en we hadden heerlijk weer. Ik heb op tiesto gereden. Ja ik heb best wel wat foto's en paar filmpjes. galop op het strand mocht ik helaas niet filmen maar ik begrijp dat wel. In het bos wle gefilmd.' Ben net alles op facebook aan het zetten.
Hee! Wat leuk op Tiësto! Lekker voorwaarts ding en vlakke gangen.....en soms wat schrikkerig...denk dat je daarom niet mocht filmen ook. Wie was je voorruiter....niet Aad, want die was oa met wat kinderen op pad zag ik....(en met mijn grote vriendje Adje, waar ik vanochtend ook weer op mocht!) De andere ruiters ook paarden naar het zin? En de rit was dus bevallen? Vanochtend was het ook heerlijk warm....had het nog een soort van warm te paard (uiteindelijk bodywarmer niet aangedaan en dus alleen vest en shirtje).
Linnie050
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-13 22:17
Nee een vrouw ben haar naam vergeten maar ze staat wel op een paar foto;s. Plaats hier wel even een foto van de groep. Andere ruiters vonden het ook erg leuk. Sommige waren ook nog nooit op het strand geweest dus heel leuk voor mij was het de 2e keer.
Klopt af en toe schrikachtig maar dat ging verder goed. Vorig jaar in schoorl moest ik ook al op een kleintje. Nadeel als je wat kleiner bent denk ik
Jullie hadden Ingeborg (of ook wel Inge) als voorruiter! Leuke foto! Leuke paarden hadden jullie mee, zo even in de gauwigheid te zien (kan ze niet allemaal even goed zien). Waren jullie met alleen jullie groep? Dat was dan wel lekker! En tja, ik zit veelal op het kleine grut.....moet ook zeggen dat ik bij de grote paarden redelijk snel het idee heb dat ik in slowmotion rij.....en ergens vind ik het wel prettig. Mocht ik vallen, dan is de grond niet zo ver weg, haha!
Ja de paarden waren ook leuk. We waren met 7 mensen en Inge erbij. Dat was echt onze eigen groep zoals ik ons had opgegeven. haha daar heb je gelijk in de grond is dichterbij
Danseresje
Geplaatst: 28-04-13 22:38
Fijn dat je een leuke rit hebt gehad! en inge is, indien het mogelijk is, vaak wel van de langere galopjes op het strand! Nog eens voor herhaling vatbaar?
Laatst bijgewerkt door Danseresje op 28-04-13 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt
We willen elk jaar een rit gaan doen als groep. Ik weet niet of het weer dezelfde manege wordt. Volgens mij vonden sommige het wle leuk om een beetje door het water te gaan. Maar zullen weinig maneges doen denk ik. Misschien dat ik zelf in de zomer nog eens ga. De manege gaat toch het hele jaar dus wie weet
Ja, dat klopt. En door het water gaan, zijn ze niet zo happig op. We hebben een paar van die paarden die de neiging hebben te gaan liggen. Toen wij vanochtend op het strand reden, kwam er een groep van manege bakker de klucht af en die gingen eerst naar het water.....gevolg, paard te water en ruiter er naast. Was een groep van 15 man. Onze voorruiter gaf aan dat ze in draf mochten passeren en halverwege galoppeerden ze aan....niet netjes dus! Onze paarden gaven er dit keer niet zo veel om, maar soms heb je paarden er bij die hier op reageren....
Linnie050
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-13 22:48
Dat zal je gebeuren dat je paard gaat liggen dan ben je echt zeiknat als je er op tijd nog af bent gekomen. Ik snap het dan wel. Niet netjes van de andere manege. Ik zag het terrein nog wel van manege bakker op weg naar het strand. Ik wist niet dat beide zo dichtbij elkaar lagen.
Vond het een fijne rit, leuke paarden en vriendelijk personeel. Ik wilde ook graag wat langer op het strand blijven en dat deden ze ook. Vorig jaar in schoorl waren we kort op het strand vond ik jammer. Ik heb je nog wel een pb gestuurd
Daarom doen ze het dus niet. Ook om de paarden niet die gelegenheid te geven....om het voor de ruiter veilig te houden en behoud van spullen. Ja, bakker zit aardig dichtbij. Overigens hebben die dus helemaal geen buitenruimte voor de paarden.... En je kan altijd aangeven wat je wilt en dan wordt er gekeken wat er mogelijk is. Denk ook dat het strand nu rustiger was dan duin en bos. Vanochtend hadden wij al best vaak tegenliggers.....tja, zit je net lekker in galop, kan je weer terug. Op het strand is dat iets makkelijker. Jullie hadden ook nog goed strand?
Ja strand was goed. Ik heb er niet veel verstand van maar we hadden 2 of 3 galopjes gedaan dus daar ga ik dan vanuit Op strand en in het bos was het zo een beetje even druk maar was te doen hoor.
Als strand niet goed was, had je niet of nauwelijks gegaloppeerd......dus ja, zal wel ok strand zijn geweest. Bij ons viel het ietwat tegen. Veel van die kleine poeltjes water.....dus konden we niet direct langs vloedlijn. Daardoor hadden we goede en mindere stukken te pakken.....