en ik wil even vermelden dat ik op dezelfde wijze reageer zoals mensen op mij reageren.De mensen die mij tips geven omtrent mijn vragen geef ik of antwoord of ik reageer daarop.
Als mensen mij ongevraagd vertellen wat ZIJ vinden van het rijden met 2 paarden interesseert mij dat niet.
Dat is mijn vraag namelijk niet.Ben ik WEL geinteresseerd wat mensen er van vinden zal ik het hier zeker vragen.
Verder geloof ik niet dat ik iemand moet bedanken die mij asociaal vind,of iemand die vind dat ik dan maar niet moet rijden....
Jouw stelling: het is niet geheel ongevaarlijk om een handpaard bij je te hebben hmmm daar heb ik toch wat vraagtekens bij......
het is sowieso niet geheel ongevaarlijk om op een paard te zitten met of zonder handpaard.Sterker nog, mijn ene paard is duidelijk minder schrikachtig als zijn vriendje met ons meegaat.
Ik tracht zoveel mogelijk veilig met mijn paarden op stap te gaan en zou sowieso niet met deze 2 naar buiten gaan als er ook maar iets zou zijn waarvan ik denk dat ik het niet onder controle zou hebben.
En de strotouwtjes die ik hier om mijn hooi en stro heb zitten argghhh, die krijg ik al amper met een mes doorgesneden.Er zit een soort van plastic in ofzo iets en het snijdt als een gek.Dat zou ik niet durven gebruiken.(ik zal wel ander strotouw hebben dan jij neem ik aan?)
Ik ben overigens wel van mening dat de een zijn of haar paard beter onder controle heeft dan de ander.
Neem aan van mij dat ik nooit geen enkel risico neem.