Vakantiehuisje met paardenstalling BIJ het huisje gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

EliseopBokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 21:20

Mias

Re: Vakantiehuisje met paardenstalling BIJ het huisje gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 20:01

Je kunt ook naar Drenthe gaan. Bij ons op stal kun je op de camping overnachten en dan je paard bij ons op stal. De stal staat +/-15 min autorijden van Assen.
Direct tegenover onze stal kun je heerlijk de bossen in. Je kunt er uren rijden door de bossen.
De stal staat in Amen. Klein plaatsje in de buurt van Assen.
www.hetamerveld.nl kun je meer informatie vinden. Ook leuk om met een groter groep heen te gaan.
Je kunt het Amerveld ook gebruiken als tussen stop, begin/eindpunt van een trektocht door Drenthe!

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 20:02

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-13 22:02

Mias schreef:
Je kunt ook naar Drenthe gaan. Bij ons op stal kun je op de camping overnachten en dan je paard bij ons op stal. De stal staat +/-15 min autorijden van Assen.
Direct tegenover onze stal kun je heerlijk de bossen in. Je kunt er uren rijden door de bossen.
http://www.hetamerveld.nl kun je meer informatie vinden. Ook leuk om met een groter groep heen te gaan.
Je kunt het Amerveld ook gebruiken als tussen stop, begin/eindpunt van een trektocht door Drenthe!

Dan vind ik het dus weer zo jammer dat je nog 15 min moet rijden naar het paard toe en je niet tussendoor even kan gaan kroelen ofzo.

Mias

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 22:05

cinn87 schreef:
Mias schreef:
http://www.hetamerveld.nl kun je meer informatie vinden. Ook leuk om met een groter groep heen te gaan.

Dan vind ik het dus weer zo jammer dat je nog 15 min moet rijden naar het paard toe en je niet tussendoor even kan gaan kroelen ofzo.

Heb het misschien niet helemaal duidelijk uitgelegd. De camping en stalling zitten bijelkaar, in Amen! Amen ligt zelf +/- 15 autominuten rijden van Assen af. Zo bedoelde ik dat ;)

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-13 23:16

Owh nu snap ik hem haha! Ik ga er gelijk even naar kijken ;)

jacolienvr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 22:29

cinn87 schreef:
Hallo allemaal,

Ik ben voor het nieuwe jaar op zoek naar een leuk vakantieadres met een paardenstalling bij het vakantiehuisje.
We zijn vaak op vakantie geweest met de paarden 5 of 10 min rijden bij ons vandaan maar nooit echt bij het huisje zelf wat ons dus ontzettend leuk lijkt.
Ik weet dat er een aantal van zijn in Nederland maar kan deze helaas niet meer vinden. Belgie, Duitsland etc is ook geen probleem.

Ik hoop dat dat jullie een aantal leuke plaatsen weten!

Wij hebben een sfeervol gastenhuisje voor 2 personen op circa 15 meter van 2 stallen verwijderd. Alleen het erf zit ertussen. Je paard kan ook in de wei als je dat liever hebt, maar alles zit dicht bij elkaar. Kijk maar eens op www.desilverdas.nl. We zitten in Vaassen, aan de Veluwetrail met prachtige uitrijmogelijkheden. Gr Jacolien

Suzanne1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 23:42

Kijk eens op http://www.ritavisman.nl/vakantiehuis.html
Super aardige mensen, willen alles voor je doen! Er is maar één vakantiehuisje en het ligt een heel stuk van de weg af dus het is er heerlijk rustig. De paarden staan in een weiland dat grenst aan het vakantiehuisje aan twee kanten, dus ook vanuit het raam kan je overal de paarden zien staan. Het huisje is ook altijd super schoon, echt een hele goede locatie om je vakantie te vieren, vooral met je paard!! Langs de weg kan je bij het staphorsterbos komen (of 5 min met de auto en trailer). Een super groot bos met alle mogelijkheden om heerlijk met je paard in het bos te rijden. Er zijn super veel ruiterpaden! Daarnaast zijn er ook nog veel trainingsmogelijkheden tijdens je vakantie bij te boeken. Alles is mogelijk en ze willen alles voor je regelen!! Ik zou er zeker even goed naar kijken! ;)

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 23:44

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 23:52

Bij les chevaux in Buinen! Echt top! Hele vriendelijke mensen, de vakantiehuisjes staan gewoon op het erf net als de stallen.. En als je je paard ook in de wei wilt hebben.. Vanuit sommige huisjes heb je heel mooi zicht over het weiland, dan staat je paard haast in je tuin.. En met 15 min stappen zit je in een super mooi en groot bos! Ook kan je je paard gewoon trainen in de buitenbak over de overdekte baan, er is leuke en zeer vaardige instructie aanwezig mocht je je kunsten bij willen schaven, maar het is er vooral erg gezellig en gemoedelijk! Er zijn maar een paar huisjes en is dus geen super grootschalig vakantie oord!

FahyaFemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 23:16

Ik zit net op een nieuwe locatie, waar ik kleinschalig pensionstalling kan aanbieden. Er staat hier ook een chalet op het terrein wat verhuurd mag worden voor mensen met een paard: want de zandpaddock met schuilstal grenst áán de chalet. Helaas geen raam aan die kant, maar je zit toch echt naast je paard ;)

Ik ben nog niet bezig geweest hier mee om foto's en reclame te maken, maar ik kwam dit tegen op bokt en dacht: dit is de eerste mogelijkheid voor reclame ;)

Ik ga binnenkort aan de slag met foto's etc.

Het is in Herkingen, onder in Zuid-Holland. In 5 minuten ben je in een bosje, en door het bosje kun je zo de polder in. Er is ook een rijbak op locatie, en een gezellig haventje in het dorp waar je ook heerlijk uit eten kunt. Een klein strandje voor de toeristen en een echte warme bakker ;)

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 23:18

Www.gelpenhoeve.nl

Super plekje, Bos, water, zandpaden, wei en stal!! Zeker een aanrader...

jojopaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 23:23

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 23:32

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-13 00:03

Bedankt voor alle reactie's! Wij hebben inmiddels onze vakantie geboekt. Het is Gert van den Hoorn geworden in Kootwijk.