We had the time of our lives ~ Ierland

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

fleur_yen

Re: We had the time of our lives ~ Ierland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 23:40

Ooooh gaaf zeg! Ik ben van de zomer 2 maanden in Ierland geweest om daar te werken op een eventingstal, ik had al wel wat heimwee, maar je hebt het zojuist nog even wat erger gemaakt met deze foto's :P Vooral die supersmalle weggetjes roepen heel veel herkenning op. Zal een super ervaring zijn geweest zeg, ik ben echt helemaal verliefd op dat land. Had je wel een beetje goed weer? :)

Caro_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 13:33

Ohoh, er staan wel erg leuke topics in dit gedeelte van het forum! Wat een wijs idee, zo'n tocht, die gaat toch echt wel op mijn verlanglijstje! Mooie paarden en mooie omgeving, ik kan me voorstellen dat jullie ontzettend genoten hebben!

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 13:42

De Yeats trail toch :D? Mijn vriend en ik hebben afgelopen september dezelfde tocht gemaakt, grappig om al die plekken weer terug te zien.
Afbeelding
Echt een geweldige ervaring, zo met z'n tweetjes. Ik zou alleen helaas persoonlijk niemand aanraden om naar die farm te gaan :n .

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 10:01

Wat een heerlijk verslag! Ik ga in het voorjaar van 2014 hier heen, voor de 7 daagse tocht :D voor geinteresseerden, zie mijn onderschrift :D

Door deze foto's krijg ik er alleen nog maar meer zin in :D

Djura99

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 14:43

woow !! wat een super om dat te doen !! zou ik ook wel willen doen ! En hele mooie foto's ook !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 14:48

Wauw <3 , ken iemand die oorspronkelijk Iers is en snap echt niet waarom ze ge emigreerd is ! Wat een mooi land!!