lalalaaa schreef:lala is idd niet mijn eigen naam, dit verhaal hoeft ook niet per se de hele wereld in op het moment dat iemand aan het googlen slaat. Ik ben op het moment voor 3/4 aan het werk omdat mn hoofd nog teveel een chaos is en ik loop bij een psycholoog om alles te verwerken en vooral ook om te dealen met de vraag waarom ben ik niet weg gegaan?
ik ben idd de bokker die via een derde persoon de meiden heeft gewaarschuwd, wilde het niet meteen op bokt oid gooien omdat ik nog een soort van hoopte dat ik iets niet helemaal had begrepen en dat het daardoor eenmalig zou zijn of dat B de boel in de hand kon houden en het alsnog niet vaker ging gebeuren. Ik ben dus zonder enige waarschuwing in Douz aangekomen, ik kan heel wat hebben, werk in een mannen wereld waardoor ik A waarschijnlijk te dichtbij heb laten komen waardoor het zo mis ging. ik heb geen idee, maar al liep ik er rond in een minirok of bikini dan nog is een nee een nee en daar heb je je als kerel aan te houden.
De moeite die jij genomen hebt om die meiden te waarschuwen is bewonderenswaardig. Uit ervaring weet ik dat als je zo een waarschuwing uit, je alles her beleeft... Die pijn gun ik niemand. Het feit dat je het nu semi-openbaar op nieuw gedaan hebt vind ik ontzettend dapper. Er zijn niet veel mensen die dat kunnen.
A. zat gewoon fout en hij heeft je behoorlijk gemanipuleerd. Precies de reden dat soort mensen er altijd langer en meer mee weg komen. B. heeft ook fout gehandeld door jou niet te beschermen. Een taak die ze had toen ze bewust mensen in huis haalde. Ze heeft dat na gelaten, iedereen na jou niet meer beschermd dan voor jou.
De verhalen in het andere topic hebben allen gelijke strekkingen, niet zo ver doorgevoerd. Maar de kern is gelijk. Jij hebt geen fouten gemaakt en ik hoop dat het opschrijven hier (en het helpen van iedereen hier) jou helpt om het te verwerken en je dit te realiseren. Het mag niet zo zijn dat hij nu 1000km verderop nog jou leven beïnvloed.