Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dabo schreef:Ik heb een klein tasje voor mijn zadel (ja duh, ik maak ze zelf he) en daar zit een hoevenkrabber, touwtje, zakdoekjes, paar snoepjes, en standaard zit er ook zo'n cheapo poncho in.
Ohja en een flesje water!![]()
Hier hangt ook een labeltje aan met mijn naam, tel.nr en de naam van stal, en hun tel.nr.

nikkialex schreef:Owja, als ik een eige paard had, zou ik zo'n klein lebeltjje aan het hoofdstel maken, met mijn telefoon nummer, stel voor je bent op buitenrit, je valt eraf, pony rent door. Ja daagg pony. En mij valt op dat mensen toch echt eert naar het hoofd en hoofdstel kijken,. Owja en een hoevenkrabber
Rumpleteaser schreef:Zelf doe ik ook nog wel eens een sleutelring met zo'n ID-plaatje aan mijn zadel als ik op pad ga.
Daar staat mijn telefoonnummer op, het nummer van stal en het nummer van mijn vriend.
Mocht er iets ernstigs gebeuren en mocht mijn paard daardoor wegrennen, dan kan er in ieder geval contact met ons worden gelegd.
Mijn paard is super buiten, maar je weet immers maar nooit.
(buiten paard natuurlijk én cape!)