Super!! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Super!!
liekec schreef:Ik zat op beau en we zaten in rengalop, toen kwam een jogger en die ging expres klakken met zn tong en klappen zodat wij harder gingen terwijl we ze al bijna niet meer konden houden, dus toen is een vriendin van mij teruggereden en gevaargt waarom hij dat deed en dat hij opmoest huden omdat het echt irritant was en da vertelde we even later op stal en toen zeiden ze dat we dat niet hadden moeten doen en dat we niet meer welkom waren. Als ik dit terug lees hóef ik er niet eens meer heen. Echt waar, je mag tch wel er netjes iets van zeggen?
Esmeralda schreef:liekec schreef:Ik zat op beau en we zaten in rengalop, toen kwam een jogger en die ging expres klakken met zn tong en klappen zodat wij harder gingen terwijl we ze al bijna niet meer konden houden, dus toen is een vriendin van mij teruggereden en gevaargt waarom hij dat deed en dat hij opmoest huden omdat het echt irritant was en da vertelde we even later op stal en toen zeiden ze dat we dat niet hadden moeten doen en dat we niet meer welkom waren. Als ik dit terug lees hóef ik er niet eens meer heen. Echt waar, je mag tch wel er netjes iets van zeggen?
ik denk toch wel dat het iets anders is gegaan. Jan stuurt je niet zomaar weg.
Er zal wel meer spelen dan alleen wat je schrijft