Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Amira_ schreef:Als dat inderdaad mag.. Het is manege Groot in Egmond a/d Hoef. Naast manege de Hoef.
Ohja, de pony word helemaal niet met stang en trens gereden maar alleen met stang

Elma_ schreef:Amira_ schreef:Als dat inderdaad mag.. Het is manege Groot in Egmond a/d Hoef. Naast manege de Hoef.
Ohja, de pony word helemaal niet met stang en trens gereden maar alleen met stang
Goh, daar heb ik ook eens een buitenrit gemaakt een aantal jaar geleden. Maar ik kan me geen stands, of zware bitten, of magere paarden herinneren
Jammer dat het er zo is achteruitgegaan.

Jenkins schreef:Hm ik dacht dat ze het had over manege heemskerk, heb ik in 2007 ooit is een topic over geopend
[ITP] doorgezakte rug..
Maargoed, kom er al niet meer sinds 2007, dus geen idee hoe het er nu is

iklieftponys schreef:zou ik ook een pb mogen?
wij zijn ook druk bezig met het plannen van een strandrit, en met dit soort dierenmishandeling (want ja dat vind ik het) ga ik absoluut niet mee doen. alvast bedankt!
edit: zie nu pas de post die al geplaatst is. mijn excuses.
edit 2: toch niet deze site? http://www.manegegroot.nl/
Kwamen wel veel Duitse toeristen altijd duinritten maken. Toen was de oude heer Groot nog staleigenaar. Weet niet wie er nu in zitten?
ik moest echt even naar lucht happen toen ik die foto zag..! Dat dat soort dingen nog gebeuren in NL
(of nou ja misschien niet meer, maar 2007 is nog niet echt lang geleden..)
hopelijk heeft hij het beestje een beetje netjes gereden
. 
Elma_ schreef:Amira_ schreef:Als dat inderdaad mag.. Het is manege Groot in Egmond a/d Hoef. Naast manege de Hoef.
Goh, daar heb ik ook eens een buitenrit gemaakt een aantal jaar geleden. Maar ik kan me geen stands, of zware bitten, of magere paarden herinneren
Jammer dat het er zo is achteruitgegaan.
Ze hadden toen ook vaak jonge ponies. Ik ben wel eens op een schimmel gezet die na elke sprong zijn hoofd omlaag trok en begon te bokken als een malle, mocht ik een springlesje mee rijden omdat ik waarschijnlijk wel zou blijven zitten.
Ik was toen een jaar of 14 dus zag er geen kwaad in, maar achteraf denk ik dat er fysiek een hoop mis was met dat dier.
(die er overigens nog steeds goed uitzagen, en ook wel erg braaf waren
) 
) Ik heb als het goed is ergens heeeeeeeeeeeeel ver op mijn mail nog wel fotos. Dat van die jutensjabrakken idd. Dat was toendertijd op mijn eigen manege ook heel normaal. wel 5 cm. dik.. Hoe kan een zadel dan ooit goed passen.. Maarja das een andere discussie.
Authentic schreef:De lespaarden hadden daar altijd dubbelgevouwen wollen dekens in plaats van sjabrakjes