Ben ik nou gek of???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 21:09

esire001 schreef:
Ik heb het ook een keer meegemaakt toen ik met mijn paard aan het wandelen was in het bos. Ik kwam een vrouw tegen met een hond en vanuit het niets begon die hond als een idioot te blaffen en te springen naar mijn paard, mijn paard schrikt zich natuurlijk een ongeluk, en als vluchtdier vlucht je.. Logisch! Ik kon haar natuurlijk niet houden en ze ging aan de kletter, gelukkig hoef ik niet lagns een drukke weg om terug te gaan naar stal. Toen ik terug liep, kwam ik die vrouw tegen, zegt ze doodleuk: Je paard rende me net voorbij, volgens mij staat ze daar nu ergens te grazen (langs de weg).. En bedankt!

De mensen van tegenwoordig, soms snap ik er niks van. Al zitten er natuurlijk ook wel behulpzame mensen tussen, maar soms.................

Ja maar wat moet die mevrouw dan doen? Er achter aan gaan rennen? Ik begrijp dat ze dat niet doet, maar ze is in ieder geval wel zo aardig rond te kijken en je te vertellen waar je paard naartoe is gegaan en waar het zou kunnen zijn. Niet ieder persoon die een los paard ziet zou hem zo vast pakken. Wij paardenmensen doen dat misschien wel (ik sowieso, maar kan begrijp dat een vriendin die niks met paarden heeft er doodleuk voorbij fietst, daar is de mens te bang voor aangelegd

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 13:30

Blijf erbij dat je, als je hulp wil er ook zelf om kan vragen. Je had haar ook terug kunnen roepen toen ze doorfietste ;)

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 13:36

Wat vervelend zeg :(:)

Ik snap die mevrouw ook wel, mischien is ze bang voor paarden? Of een andere goede reden? I

Pentax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 13:52

Wat als mevrouw geen mobiel had?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 14:54

Dan kan ze toch nog steeds helpen als je het haar netjes vraagt? Door bij iemand aan te bellen? Of door te zeggen waar de paarden heen zijn gegaan?

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 16:15

Ik vind het toch best gek dat ze niets heeft gedaan, maar ergens ook wel begrijpelijk. Want: stel je weet totaal NIKS van paarden en er hobbelen ineens twee voorbij. Grote kans dat je dan niet in de stemming bent om er achteraan te gaan rennen. Iemand waarschuwen had wel gekund, maar wie? Naja, ik zit ook een beetje in de knoop met mijn mening, maar ben blij dat je ze weer gevonden hebt. :)