Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ilse_123 schreef:je bent toch wel sneller op een paard

Overigens neem ik wanneer ik buiten rijd een niet te lange zweep mee, kun je beter mee meppen wanneer dat moet dan met een lang zwiepding.
meestal neem ik dan het andere stuk van het bos waar veel mensen wandelen, geeft een veiliger gevoel. Faily schreef:Het gaat niet om het lijk!Het gaat om de mensen die het lijk veroorzaakt hebben, en daar dus rond lopen!
Niet om iemand bang te maken, maaaaaaar om de tips, ideeen aan elkaar door te geven.
mika11 schreef:Een lijk zul je niet zo gauw aantreffen, denk ik.
Maar rare dingen kan altijd wel gebeuren.
Toen ik een jaar of 15 was, reed ik een stukje langs de weg met de pony.
Toen stopte er een man op een fiets die de weg wilde vragen.
Terwijl ik dat aan het uitleggen weg, deed hij zijn broek los, haalde zijn ... eruit en vroeg of ik wel eens zoiets had gezien![]()
Toen ben ik in galop naar huis gegaan, dat was echt een griezel dus.
mika11 schreef:Een lijk zul je niet zo gauw aantreffen, denk ik.
Maar rare dingen kan altijd wel gebeuren.
Toen ik een jaar of 15 was, reed ik een stukje langs de weg met de pony.
Toen stopte er een man op een fiets die de weg wilde vragen.
Terwijl ik dat aan het uitleggen weg, deed hij zijn broek los, haalde zijn ... eruit en vroeg of ik wel eens zoiets had gezien![]()
Toen ben ik in galop naar huis gegaan, dat was echt een griezel dus.

)
Niobe schreef:Raar, maar hoe paranoide ik normaal gesproken ook ben, als ik met mijn paard in het bos ben, ben ik voor dit soort dingen nou nooit bang (tot nu toe dan)
Ik ga ook regelmatig met mijn paard in het bos wandelen, ernaast dus. Nog nooit bij nagedacht dat iemand me daar iets aan zou kunnen doen. Terwijl als ik zonder paard zou zijn daar wel bang voor zou zijn.
Mijn paard is onwijs bang voor zwepen, dus dat is voor mij geen optie. Ik denk dat ik maar moet schoppen met mijn sporen dan, hopelijk helpt dat