linky schreef:Net terug van de veearts, merrie moet minimaal 2 maanden op rust vanwege een scheurtje in het pijpbeen. Geen rit voor mij dus.

hopelijk geneest ze goed.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bicci schreef:@ anneliesdj , wil je op zondag of op maandag aan de route staan?
het logeeradres moet ik wegens hun privacy, even navragen of ik dat op bokt mag plaatsen.
anneliesdj schreef:bicci schreef:@ anneliesdj , wil je op zondag of op maandag aan de route staan?
het logeeradres moet ik wegens hun privacy, even navragen of ik dat op bokt mag plaatsen.
Ehm, wat het mooiste/beste is, maakt mij weinig uit.
Je mag het ook pb'en, ik ben gewoon nieuwsgierig, heb jaren in Staphorst gewoond dus ken de meeste paardeneigenaren daar wel.
Hoeveel aanmeldingen heb je inmiddels?
linky schreef:Maaltijden is mijn ding echt niet................... daar kun je beter een ander voor vragen.
James2000 schreef:hahaha kan ik ook op de bok mee gaan over 2 jaar?
We rijden mee van gilze naar drunen dit jaar
voornamelijk op het harde he, maar er zalook wel een stukje berm zijn toch?
Het lijkt me weer een utdaging gezellie
groetjes en tot 27 aug in gilze
bicci schreef:hier een overzichtje van de geschatte dag-kilometers
zat, 27 aug Gilze-drunen......30km, ( 3 personen aangemeld, 1 bevestigd)
zon, 28 aug Drunen-neerijnen.....30 km ( 1x optie op genomen)
ma, 29 aug Neerijnen-leersum.......32 km
din, 30 aug Leersum-kootwijkerbroek.......30 km
****rustdag****
do , 1 sep Kootwijkerbroek-nunspeet......30 km
vr, 2 sep Nunspeet-hattem.......25 km
****rustdag****
zon, 4 sep Hattem-staphorst.......30 km (2 personen bevestigd)
ma, 5 sep Staphorst-steenwijkerwold......30 km
di, 6 sep Steenwijkerwold-makkinga.......30 km
****rustdag****
do, 8 sep Makkinga-roden..........30 km ( 1 persoon aangemeld, nog niet bevestigd)
vr, 9 sep Roden-thesingen........35 km
zat, 10 sep Thesinge-delfzijl........25 km (1 persoon bevestigd )
(gemiddelde snelheid, 5,5km/u, voornamelijk stap op het harde)
zoals je ziet, er is nog plaats genoeg en voor het goede doel mogen er meer aanmelden hoor
*** aanmelden via trailteamvoorbrooke@live.nl ***
fohadie schreef:Ow wat zou ik hier graag minimaal 1 dagje mee rijden maar helaas ziet de eigenaresse van mijn verzorghaffies het niet zitten om haar paardjes in een andere omgeving dan wat ze gewend zijn te laten rijden. Maar aan het tempo te zien ga ik heeel erg nadenken of ik misschien te voet gaLoop de Nijmeegse 4daagse ook met 6,5km per uur en heb de eerste zaterdag van september weer een 80km tocht die ik ga wandelen. Moet er nog wel even over nadenken aangezien mijn vakantie dan weer voorbij is en het een heel stuk reizen per ov zal zijn...
Erg leuk idee iig en hoop ooit te paard mee te kunnen doen.
mhollander schreef:jammer dat ik mijn paardjes niet op tijd klaar heb hiervoor. Ze hebben net een maand vakantie gehad dus zou niet eerlijk zijn om ze dan direkt zo afstand af te laten leggen.
De volgende keer zal ik het in de gaten houden. Zit er ook een minimum leeftijd aanvast? En wordt er alleen maar gestapt of ook gedraaft e.d.? En wat als je meerdere dagen rijd is er dan plek voor overnachting voor paard en berijder?
mhollander schreef:ok bedankt voor je antwoorden. Mijn dochters zijn allebeide minderjarig maar ik zou dan zelf ook meegaan is de bedoeling dan over 2 jaar.
marry22 schreef:Wauw wat een super actie zeg! Ik ben momenteel nog bezig met een eigen paardje kopen, dus ik heb nog een jaar om haar klaar te stomen voor de trail volgend jaar! Misschien als je het in België (Turnhout die kanten op) laat beginnen dat je nog wel meer aanmeldingen krijgt van de Belgische paardenvrienden.