Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Happie schreef:@ Liessie82 het eerste stukje klinkt alsof je op Venna mag een leuke bruine merrie. In elk geval veel plezier tijdens je rit.
@ Sneeuw88 gelukkig geef je zelf al aan dat je niet zo objectief bent, ik denk dat je wanneer je gaat opletten bij beide manege's "vervelende dingen kan zien" En tussen iets denken te zien en daad werkelijk zien zit ook nog een groot verschil.
Liessie82 schreef:Dat was mij niet helemaal duidelijk.
Eerst had ze het over de dinsdag en daar was nog 1 paard beschikbaar, die je niet al te veel aan het bit mocht zitten. Dus niet te hard trekken aan de teugels.
Daarna had ze het over de woensdag, omdat daar nog wat meer plek vrij was.
Echt een naam van een paard heeft ze niet genoemd en ik heb daar verder ook niet naar gevraagd, omdat ik de paarden verder toch nog niet ken.
Dan zegt de naam me ook nog niet zoveel
Ze heeft iig wel gevraagd hoe groot ik ben en hoeveel rijervaring ik heb en of ik ook ervaring heb met buitenrijden, rengalop enzo.
En dat vind ik alleen maar goed.....
En ik heb zelf aangegeven, dat ik echt op een paard wilde
Sneeuw88 schreef:Ik heb leren rijden en jaren bij Elzenhof gewerkt met ontzettend veel plezier. Ik ben zelf erg te spreken op de manier waarop de dieren daar behandeld worden, dat vond ik toendertijd bij Kikkert minder, ook wat vervelende dingen gezien. Maar goed, misschien is dat inmiddels verbeterd, en ik ben niet zo objectief
Kan me voorstellen dat als je op een echt paard wil en in rengalop over het strand dat je voor Kikkert gaat, maar mijn opinie is dat die dieren al een zwaar seizoen draaien, dus vol aan de ren, waarom zou je.. Het is toch al heerlijk om lekker op het strand te zijn? En galopperen doe je bij Elzenhof ook wel!
)? xlovelove schreef:Sneeuw88 schreef:Ik heb leren rijden en jaren bij Elzenhof gewerkt met ontzettend veel plezier. Ik ben zelf erg te spreken op de manier waarop de dieren daar behandeld worden, dat vond ik toendertijd bij Kikkert minder, ook wat vervelende dingen gezien. Maar goed, misschien is dat inmiddels verbeterd, en ik ben niet zo objectief
Kan me voorstellen dat als je op een echt paard wil en in rengalop over het strand dat je voor Kikkert gaat, maar mijn opinie is dat die dieren al een zwaar seizoen draaien, dus vol aan de ren, waarom zou je.. Het is toch al heerlijk om lekker op het strand te zijn? En galopperen doe je bij Elzenhof ook wel!
Ik heb vorig jaar een strandrit gemaakt. Toen zijn we ook in rengalop over het strand gegaan. Was wel erg leuk.
Gaan de beide maneges niet samen over een tijdje (ik zou niet weten hoelang hoor)?
Saaams schreef:xlovelove schreef:Ja maar er word er naast iets nieuws gebouwd.
En volgens mij heb ik van het voor jaar van iemand gehoord, dat beide maneges daar samen ingaan.
Maar ik weet niet meer zeker of dat zo was..
Er komt een derde manege! ;3 Stond in het boekje uit Texel in dat vakantie huisje.
Eefiesvenna schreef:Gewoon heen gaan en dan kijken wat je het beste bevalt, de maneges liggen naarst elkaar. Onze vereniging Waddenruiters/ Kleppertjes is inderdaad een rijvereniging. Er is op De Krim in de Cocksdorp ook nog een manege alleen is het bos daar minder mooi vind ik.

Ik ga waarschijnlijk deze week ook die kant op.