Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hoewel... Met vliegen hoef je alleen met de trein naar Dusseldorf te komen (weet niet wat het traject vanaf jou is, maar bij mij is het volgens mij 1 keer overstappen ofzo) en dan gewoon vliegen en dan word je daar op het vliegveld opgehaald. (een gezamenlijke transfer naar de ranch).

bijna elke dag vers vlees van de bbq erbij (op de laatste dag van eigen koeien
maar van vegetariërs waren ook geen probleem.

Hoe is zij?
ik had haar igg zo mee naar huis willen nemen
we zaten op de eerste trail trouwens midden in een onweersbui. de bliksem sloeg ong. 4/5 meter bij ons vandaan in en het enige wat de paarden deden was ietsje harder rennen (we zaten al in een flinke galop) en binnen een paar passen waren ze bij de meesten alweer terug. dus over schrikkende paarden hoef je je geen zorgen te maken

alleen onstuimige paarden die er ieder moment vandoor kunnen schieten en bokken enzo houd ik niet van
k houd het graag wat veiliger
je krijgt trouwens op de eerste dag een praatje over de basis van het western en hoe ze willen dat je met hun paarden omgaat ed. daarna mag je een voor een vertellen wat je ervaring is met paarden en word je aan een paard gekoppeld. die mensen weten precies hoe hun paarden zijn en welk paard bij wie past. bij ons in de groep had iedereen iig een paardje wat bij hem/haar paste
(blijf het toch knap vinden hoe mensen zo snel mens en paard aan elkaar kunnen koppelen en nog goed gokken ook
) 
(ook doordat iedereen moest vertellen wat zijn niveau was en wat zijn voorkeur was qua paarden ofzo.) Hoewel ik op een paard zat met weinig conditie, wat ik toch wel erg frustrerend vond na een tijdje, maargoed... was wel een lief beest xD

Akhal_Teke schreef:Is dat weer iets nieuws? Het beginnersarrangement?
Toen ik ging hadden ze enkel voor " ver gevorderden".

Super service! 

Ben benieuwd!! Eerst waren er nog maar 3 in maart.