Ollie23 schreef:De toon van je bericht is nogal sarcastisch. Ik vind het gewoon een gebrek aan fatsoen en helemaal als je reageert zoals jij doet, dat je dan maar je paard beter onder controle moet hebben. De klacht van TS is dat ze het niet normaal vindt dat sommige ruiters de 'regels' aan hun laars lappen. Jij zegt gewoon doodleuk dat ze haar paard beter in de hand moet hebben. Dat was het geval van de TS helemaal niet. Het ging haar om de wijze waarop zij en haar groep gepasseerd werden. Jij maakt er nog een soort 'grapje' van dat je haar wel zal opvangen als ze er vanaf dondert. Daar ging het toch helemaal niet om..
Beetje jammer dat je alleen het sarcasme oppakt en niet het punt dat ik wil maken
Mijn punt is dat jij nooit in de hand hebt wat anderen doen. Het enige wat je kunt sturen ben jij zelf.
Dus een beetje gaan liggen klagen heeft zo weinig zin. Maarrrrrrrrrrrrrrrr
Om jou te vreden te stellen zal ik ts toch nog heel veel sterkte wensen ik hoop dat het nooooooooooooiiitttttttt maar gebeurd!!!!
Daar heeft ze vast veel aan aan zo'n opmerking.
anders waren we niet mooi blijven staan (al dan niet er naast dus
). Je zegt dat jij zelf de enige bent die de situatie kan controleren, dat is zeker waar. Maar fijn was het niet, die hele toestand, en de paarden waren daardoor wat overdonderd en dat bedierf een deel van de rit.