Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.

. Maar ik heb een e-mail van Time-Out van vóór de faillissementsdatum waarin ze uitdrukkelijk zeggen dat niet meer aan hen moet worden betaald, maar rechtstreeks aan de reisaanbieder. En de curator geeft ook aan dat dat ook goed is, maar dat zouden we dan moeten bewijzen. En de betaaldatum was eigenlijk pas 19 juli, dus ik wil nu eigenlijk nog niet betalen. Maar hoe dat dan wettelijk zit, dat vraag ik me dan inderdaad ook af. Eveline89 schreef:Ik heb nu een ranch in Kroatie gevonden die nabij Sinj ligt, wat ook min of meer in de beschrijving van Time Out stond. De beschrijvingen op de site van de ranch (Bosko's Ranch, farandride.com) komen ook redelijk overeen, alleen zijn de prijzen een stuk hoger. Ik blijf even doorkijken
de leukste begeleider die je je maar kan voorstellen (smaken verschillen natuurlijk, hahaha). Mocht je meer info willen, let me know! Eveline89 schreef:Ik heb nu een ranch in Kroatie gevonden die nabij Sinj ligt, wat ook min of meer in de beschrijving van Time Out stond. De beschrijvingen op de site van de ranch (Bosko's Ranch, farandride.com) komen ook redelijk overeen, alleen zijn de prijzen een stuk hoger. Ik blijf even doorkijken
Dominica schreef:Hoi Eveline,
Ik heb net hetzelfde aan de hand gehad, gelukkig hebben ze mij nooit een factuur gestuurd en heb ik niks betaald. Heb jij al iets moeten betalen ? Als dat het geval is moet je zeker via de curator je schade claimen (ik ken wel de procedures in Nederland niet)
Ik heb uiteindelijk de aanbieder gevonden via internet. Gewoon enkele zoektermen op google ingetikt (details van het arrangement die je via de beschrijving van Time-out kan vinden)
Zij hadden nooit mijn reservatie gekregen en het arrangement was al volgeboekt.
Ik hoop voor jou en andere gedupeerden dat het alsnog in orde komt.
Dominica
.