Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
In de stromende regen met shettie naar het bos. Zweetdeken op, werd nóg viezer en natter. Eigenwijs krengetje rent ineens weg ik glij er af, snel achter m'n pony aan. Spring er weer op, glijd er aan de andere kant weer af en kan er weer achteraan.

dat 't was.

) en zo lag ik in het zand.
Binnen was er geen probleem, buiten vanvoor ging gewoon niet! Maar één keer was het me gelukt. Een stuk rechtdoor, mijn vriendin achter me, rustig beginnen draven en dan beginnen aansporen om te galoperen. Eerst een paar keer gestopt, en dan hup! Daar ging ze ik was ongeloofelijk blij! Maar voor ik het wist sprong ze opzij, ze had niet gezien dat er een draad hing op schouderhoogte (voor haar) Is gestruikeld en op haar knieën beland en ik heb een mooie koprol gemaakt
gelukkig was er niets aan haar of mij. Nadien heeft ze het gelukkig nooit meer gedaan ! Ze had der lesje wel geleerd :p
)
Die zag door al het riet de sloot niet(ikzelf trouwens ook niet...) En toen Plons
Lagen we met z'n twee in de sloot.. Vooral leuk als je ook nog 5 kinderen achter je aan hebt die zich rot schrikken en hun pony niet meer houden.

Gelukkig was het midden in het bos, waar niemand was
.) Ging die voor mij reed opeens draven en toen ging de mijne ook draven.. nou goed okee. Toen stond opeens die pony stil en de mijne had een scherpe beweging naar de bosjes gemaakt en daarna een draai van 180 graden gemaakt omdat de pony voor hem schrok van 2 loslopende spelende honden en hij schrok dan natuurlijk ook. Toen lag ik daar in de bosjes. Waren nog scherp ook die bladeren en er waren brandnetels..

diesuus schreef:Mijn 1e paardje heeft ooit op de vluchtstrook van de A4 ter hoogte van Leidschendam gelopen, gelukkig was het zondagochtend. Er zijn toen auto's naast gaan rijden en ééntje voor uit en dit heeft een hek van een wei opengezet en haar daar ingestuurd. Man op zijn zondagseschoentjes nog achter het paard aan de wei door.
Ik was vergeten tijdens het vallen om de teugels vast te houden, stommmmmmmm.
Ik hou het nu bij fjorden die stoppen gewoon en gaan lekker staan eten.