rijden met GPS

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Speedster

Re: rijden met GPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 22:06

Ik heb hem nog echt gebruikt, maar wat ik zo van het display zie, is dat het heel helder en duidelijk is, ook in de zon (in de auto op de terugweg van de winkel meteen aangezet natuurlijk en daar was hij in ieder geval onder elke hoed heel goed zichtbaar).

Speedster

Re: rijden met GPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 19:02

Inmiddels heb ik mijn edge gebruikt met hardlopen en met paardrijden en hij valt niks tegen! Het heeft dan wel wat gekost (polsband met adapter alleen was al een euro of 60), maar zowel bij het hardlopen als bij het paardrijden stoort hij totaal niet als je hem om hebt. Hij is ook vanuit elke hoek goed af te lezen, al was het zonlicht niet zo vreselijk fel vandaag. Maar ik denk niet dat fel licht een probleem is. Kortom: blij mee!

zico2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 01:04

Speedster schreef:
frankiej schreef:
unlocked en wel? garmin is nogal eens lastig met unlocken. per apparaat moet er ook een aparte code gegenereerd worden.

In mapsource doen ze het bij mij gewokon, maar omdat ik geen garmin apparaat heb op dit moment (heb mijn nuvi 550 verkocht), weet ik pas meer als ik de edge gekocht heb. Ik heb wel al tools gevonden die een dergelijke unlock code kunnen genereren.

Hallo Ik heb een dakota 20 prima ding , maar over de kaarten staat hier toch wel het een en ander verkeerd, via osm streetmap kan je kaarten binnen halen ja , en die kun je in je garmin laden,maar als je er meer in wil zetten zou je ze een andere naam moeten geven anders word steeds de laatste over geschreven.

tip , kijk eens op gps. tv van garmin notter die geeft perfecte uitleg van dit alles, kijk op hun site en je zult het vinden.
Succes