Wie gaat er ook dit voorjaar naar Pradis in zuid-Franrijk ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

miranda1967

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-11 21:56

ze zijn allemaal lief ,echt er is er geen 1 die niet lief is !
Ze hebben allemaal hun eigen karakter ,Gomez de bonte was voor mij iets te pittig maar ik rijd normaal ook niet dagelijks en ben een beetje onzeker ,daarom stelde ze Louna voor bij mij, maar toen ging ik helpen om Nomad uit de wei te gaan halen en die reed zo makkelijk met 1 hand dat ik zei dat ik deze ook wel fijn vond.
Ikzelf ben geen haflinger fan om op te rijden(vind ze wel leuk en lief) maar er zijn er twee en die ene Bono die hangt echt de clown uit onderweg,zo kom je langs een eenzaam ezeltje en dan komt ineens die Bono vanaf de laatste postie naar voren gescheurd om zijn kudde te beschermen en er is geen sturen aan hoor het is net een tank die denderd gewoon door tot het zogenaamde gevaar geweken is _O-

Marizzz

Re: Wie gaat er ook dit voorjaar naar Pradis in zuid-Franrijk ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 10:43

Dat is een hele geruststelling, behalve dat verhaal over Bono dan (ezels zijn ook zoooo gevaarlijk!). Dat lijkt me er niet eentje voor mij, ik hou graag zelf de controle haha ;-)

miranda1967

Re: Wie gaat er ook dit voorjaar naar Pradis in zuid-Franrijk ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-11 14:30

Nou ik dus ook dus ik wilde ook niet op de haffjes ,geef mij maar een goed luisterend en vooral geen eigenwijs paard.
Er zijn twee vrouwen die waren nu al voor het 5e jaar toen ik er was en die zweren bij die haflingers vinden ze helemaal het einde ,ze zullen heus wel lekker rijden maar ik ben er nou éénmaak geen fan van .
Maar dat kun je daar ook gewoon zeggen hoor dat je liever op een ander paardje wilt,Monique kijkt wat het beste bij je past maar je kan heel goed overleggen met haar.
Ik stap net van een paard van 184 cm stokmaat af en dat doe ik het liefst dan vind ik die hafjes maar pony's