Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Irma_Maandag schreef:Jeetje.... wat een perverse goorling.....
Hoop dat het weer een beetje met je gaat! inderdaad goed gehandeld hoor...
Tip; je mag zijn (volledige) naam en zijn kenteken dan wel niet noemen, maar ik zou werkelijk alles dat hem kan identificeren openbaar maken; omschrijving uiterlijk, accent, leeftijd, kleding, gebit, kleur auto (busje) enz.enz.enz...
Kuggur schreef:Aan alle stoere meisjes in dit topic die er met hun zweepje op los hadden willen rossen; Een rijzweepje is een waardeloos wapen. Het enige effect dat je er mee bereikt is je aanvaller/aanrander erg kwaad te maken.
helaas ervaring mee (per ongeluk, dat wel).tyleysmiley schreef:Allereerst wil ik je ontzettend veel sterkte wensen met het verwerken,ik hoop echt dat je vlug het plezier in het rijden weer op kunt pakken.Helaas heeft niet iedereen de mogelijkheid om samen met iemand anders buiten te rijden.Ik las een paar keer in je topic iets over het plaatsen van gegevens van betreffende smerige viespeuk en dat het in verband met ZIJN privacy niet zou mogen.Hoe krom eigenlijk zeg,aan JOUW privacy heeft die viezerik ook niet 1 keer gedacht.Mag je ook niet bijv. het eerste gedeelte van zijn kenteken kenbaar maken,dat i.c.m. beschrijving van zijn auto en /of kenmerken van die pannenkoek zelf,moet toch best kunnen helpen??Nogmaals heel veel sterkte met alles,
Groetjes Linda
tyleysmiley schreef:Allereerst wil ik je ontzettend veel sterkte wensen met het verwerken,ik hoop echt dat je vlug het plezier in het rijden weer op kunt pakken.Helaas heeft niet iedereen de mogelijkheid om samen met iemand anders buiten te rijden.Ik las een paar keer in je topic iets over het plaatsen van gegevens van betreffende smerige viespeuk en dat het in verband met ZIJN privacy niet zou mogen.Hoe krom eigenlijk zeg,aan JOUW privacy heeft die viezerik ook niet 1 keer gedacht.Mag je ook niet bijv. het eerste gedeelte van zijn kenteken kenbaar maken,dat i.c.m. beschrijving van zijn auto en /of kenmerken van die pannenkoek zelf,moet toch best kunnen helpen??Nogmaals heel veel sterkte met alles,
Groetjes Linda