''Aanranding'' tijdens buitenrit (omgeving cuijk)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 20:22

Ik hoop dat je inmiddels weer een beetje van de schrik bekomen bent.

Voor dit soort situaties had ik altijd een zweep bij me.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Re: ''Aanranding'' tijdens buitenrit (omgeving cuijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 20:37

lekker in de buurt ook nog eens
bah smerige vent
ik neem maar vortaan een zweep mee voor dit soor gevallen

yrsa_karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 20:40

Gatver, wat een zieke geesten lopen er toch rond. Ga nou opeens wel weer anders kijken of mijn dochter alleen naar buiten mag ja of nee. Ging het eerst bij mij of ik haar oud genoeg vind en of de pony te vertrouwen is, dan komt er nu het gevaar van de fetische mafketel bij. Hoop dat je straks wel weer kan genieten van je buitenritjes, sterkte hoor !

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 20:42

Mijn hemel zeg, das toch ieders nachtmerrie dat dat gebeurd? ik vraag me af wat je eigelijk kunt doen als je te paard bent en zoiets gebeurd... go.. is hun leren stijgeren/slaan met het voorbeen toch niet zo'n heel gek plan. Ik had van mijn vader altijd de tip gekregen om deo en een aansteker mee te nemen met het uitgaan, steek die gast maar in de fik zei die als ze je echt lastig vallen. Een busje deo een idee? gewoon zijn gezicht volspuiten.

Maar sterkte meis! kan niet makkelijk zijn geweest dit.

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 20:47

o jeetje, wat een verhaal. ik dacht ook direct aan een zweep (en spoor). maar ik kan me ook voorstellen dat je op zo'n moment verstijft van angst. jakkes! je hebt goed gehandeld!

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 20:48

Jeetje.... wat een perverse goorling.....

Hoop dat het weer een beetje met je gaat! inderdaad goed gehandeld hoor...
Tip; je mag zijn (volledige) naam en zijn kenteken dan wel niet noemen, maar ik zou werkelijk alles dat hem kan identificeren openbaar maken; omschrijving uiterlijk, accent, leeftijd, kleding, gebit, kleur auto (busje) enz.enz.enz...

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 20:50

Irma_Maandag schreef:
Jeetje.... wat een perverse goorling.....

Hoop dat het weer een beetje met je gaat! inderdaad goed gehandeld hoor...
Tip; je mag zijn (volledige) naam en zijn kenteken dan wel niet noemen, maar ik zou werkelijk alles dat hem kan identificeren openbaar maken; omschrijving uiterlijk, accent, leeftijd, kleding, gebit, kleur auto (busje) enz.enz.enz...

ik weet niet of ik dat zou doen. wees voorzichtig met dat soort gekken. waarschuw alleen de mensen die je lief zijn. publiceer niets. je weet niet waartoe zo'n gek in staat is.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 20:51

Indd, bokt is openbaar he..
Misschien wel pb's naar mensen die in de buurt wonen?

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 21:01

Ik snap dat er veel reageren van ik had hem met mijn zweep geslagen.
Maar op zo'n moment weet je niet hoe je reageert. De TSer moest er al alles aandoen om op het paard te blijven zitten en kan me voorstellen dat je dan er niet aan denkt om te gaan slaan met je zweep.
Ook omdat die vent het paard bij de teugels had, heb je wel een heel groot probleem.

Ben blij dat je weer samen met je paard bent thuis gekomen.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 21:04

Jeetje meid, veel sterkte om dit te verwerken! Lekker samen met iemand anders een buitenrit maken.

Heb net even het filmpje afgekeken en alles wat ik zou ''doen'' zou ik dus net verkeerd om doen! Hier zeker van geleerd!!!! Hoop dat we het nooit hoeven gebruiken maar toch.

moonvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 21:06

Ik heb ook zo'n ervaring en dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Heeft allang een plek gekregen maar als ik dit weer lees komt er zo'n boosheid naar boven. Alles wat die mensen hebben moeten ze eraf hakken.

Goede verdediging! Niet makkelijk ik weet het en het gevoel wat je op dat moment had zal je vast nog wel eens verrassen in andere situaties.
Het is een verschrikkelijke ervaring, duurde wel effe voordat het bij mij een plekje had zal bij jou niet anders zijn.

Sterkte!!

21deees

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 21:13

Heej meis...

Bah wat een verhaal.. hoop dat jij en je paard er niets aan overhouden en je straks weer lekker kan genieten van een buitenrit..

Nou heel veel sterkte ermee..

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 22:46

Aan alle stoere meisjes in dit topic die er met hun zweepje op los hadden willen rossen; Een rijzweepje is een waardeloos wapen. Het enige effect dat je er mee bereikt is je aanvaller/aanrander erg kwaad te maken.

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 08:17

Kuggur schreef:
Aan alle stoere meisjes in dit topic die er met hun zweepje op los hadden willen rossen; Een rijzweepje is een waardeloos wapen. Het enige effect dat je er mee bereikt is je aanvaller/aanrander erg kwaad te maken.

Is ook zo, maar het was wel mijn eerste gedachte. Domweg omdat dat het enige is waarmee je je op een paard een beetje mee kunt wapenen. En zo waardeloos is t niet als wapen hoor ;) helaas ervaring mee (per ongeluk, dat wel).

Je hebt wel gelijk als je zegt dat je de aanvaller alleen maar kwader maakt hiermee.

Toch vind ik dat je die eerste zin best anders had mogen verwoorden. Vind dat je ons (de zondaars die de zweep noemden) afschildert als een stel minder begaafden. Daar hou ik niet zo van.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 08:25

TS ik wens je heel veel sterkte voor jou en je paard :(:)
verschrikkelijk om mee te maken

wel heel knap dat je in de angst toch het kenteken hebt onthouden en gelukkig hebben ze de viezerik te pakken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 08:38

Bah wat een creep! Wat goed dat je op je paard hebt kunnen blijven en heel goed hoe je gehandeld hebt! Bah!! Hoop dat je snel weer een beetje kan genieten van een fijne buitenrit. Knuffel voor jou en je paard!

liekevb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-10 11:38

Dank je wel alvast voor alle reacties.
Ik rijd voorlopig even in de bak, en als ik zelf de kracht en moed weer heb ga ik weer na buiten.

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 11:43

Allereerst wil ik je ontzettend veel sterkte wensen met het verwerken,ik hoop echt dat je vlug het plezier in het rijden weer op kunt pakken.Helaas heeft niet iedereen de mogelijkheid om samen met iemand anders buiten te rijden.Ik las een paar keer in je topic iets over het plaatsen van gegevens van betreffende smerige viespeuk en dat het in verband met ZIJN privacy niet zou mogen.Hoe krom eigenlijk zeg,aan JOUW privacy heeft die viezerik ook niet 1 keer gedacht.Mag je ook niet bijv. het eerste gedeelte van zijn kenteken kenbaar maken,dat i.c.m. beschrijving van zijn auto en /of kenmerken van die pannenkoek zelf,moet toch best kunnen helpen??Nogmaals heel veel sterkte met alles,

Groetjes Linda

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 11:52

goed dat je zo gereageerd heb
ik heb ooit ook zo iets meegemaakt
maar ik zag het al eerder aankomen
ook hij wilde mn paard vastpakken maar ik spoorde mijn paard echt
keihard aan (achteraf wel zielig ) en ben heel hard over de straat weggalopeerd (ook niet goed weet ik )
vieze mensne zijn er toch op deze wereld bah

werdt er overigens bijna afgesleurt omdat hij mijn been vastpakte
gelukkig brak de stijgbeugel af

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 11:53

Wat lopen er een idioten rond, deze week al zoveel topics over ruiters die op hun paard zijn lastiggevallen :\

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 11:54

Zo, even met zijn allen door rond gaan rijden met een varkensprikker.... even afleren dat soort geintjes.
(als ik alleen naar de bossen ging had ik ook altijd een zweep bij, niet voor mijn paard, maar voor honden en dit soort trieste gevallen)....

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 11:56

tyleysmiley schreef:
Allereerst wil ik je ontzettend veel sterkte wensen met het verwerken,ik hoop echt dat je vlug het plezier in het rijden weer op kunt pakken.Helaas heeft niet iedereen de mogelijkheid om samen met iemand anders buiten te rijden.Ik las een paar keer in je topic iets over het plaatsen van gegevens van betreffende smerige viespeuk en dat het in verband met ZIJN privacy niet zou mogen.Hoe krom eigenlijk zeg,aan JOUW privacy heeft die viezerik ook niet 1 keer gedacht.Mag je ook niet bijv. het eerste gedeelte van zijn kenteken kenbaar maken,dat i.c.m. beschrijving van zijn auto en /of kenmerken van die pannenkoek zelf,moet toch best kunnen helpen??Nogmaals heel veel sterkte met alles,

Groetjes Linda

meis, denk wel aan je eigen veiligheid. gegevens openbaar maken is niet zonder risico. die aanranders is ook niet op zijn achterhoofd gevallen. Als hij zijn gegevens op internet tegenkomt, legt ie echt wel de link met jou hoor. Net zoals ik al eerder aangaf: waarschuw de mensen die je liefhebt, beschrijf hem van top tot teen, maar publiceer niets!

Ik vind wel dat je goed gehandeld hebt. Top!

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 11:59

goed dat je zijn kenteken hebt kunnen onthouden en dat hij gepakt is. Maar dit is toch te gek voor woorden.
Laat je niet tegenhouden om op buitenrit te blijven gaan.

liekevb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-10 12:00

tyleysmiley schreef:

Groetjes Linda

ik mag geen kenteken doorgeven of hem heel duidelijk beschrijven. (schande privacy)
wel mag ik zeg dat het een blauw busje was, (felblauw)
(het busje was zo groot als een bedrijfsbusje (geen caddy), het merk weet ik niet)
Laatst bijgewerkt door liekevb op 10-11-10 12:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 12:01

jemig.. wat een gedoe. goed dat je dit op bokt zet zo kan je andere goed waarschuwen.. ik vond dat filmpje wat op pagina 2 staat wel heel handig hoe je je met verweren op je paard