marit_xx schreef:hahahaha jaaaa was jij dat wel!
ik dacht ook al uhmmm zou k wat zeggen of niet maar ik wist het niet zeker dus dacht neeenee durf ik niethaha
okee ja indd dan is het wel lekker in je eentje!
vandaag was mijn boyfriendd een dagje over gekomen en ging mee op zijn mountainbike, jaja over de ruiterpaden
maar Kido werd daar een beetje drukjes van maar goed ze bleef braaf.
toen richting strand gereden en toen dacht ik schijttt ik ga gewoon het strand op met der.
en van het een komt het ander, en zo hebben we op onze 2e dag al lekker gecrosst over het strand,
terwijl ik eerst zei, nou misschien de laatste paar dagen dat ik het strand op ga, maar denk het niet hoor
ik ben helaas me kabeltje vergeten maar heb een foto met me telefoon gemaakt van me camera dus hier een indrukje.
helaas werd ze daarna super druk dus ben ik maar gauw de duinen ingegaan,
maaar ik ben supeeeer trots op me kleine monster, want dit was haar allereerste keer op het strand.
Leukkk! Lekker snelle pony heb je
Ben je inmiddels alweer op het strand geweest?Met ankie ben ik bewust steeds niet in rengalop gegaan (behalve dan de laatste keer) want ik weet gewoon dat als ik dat 2 keer gedaan heb ze de derde keer denkt 'oh leuk, rennen!' en dat ze dan haar eigen plan trekt
Dat heb je met die eigenwijze haflingers
Maar het is wel superleuk om zo hard te gaan, eigenlijk kan je dat alleen maar goed op het strand doen. @naath86: idd, wat bluebontje zegt. Je hebt dus genoeg strand waar je de hele dag mag komen
@moorke en marit: gingen jullie nog mee doen met die wedstrijd?
haha
.