Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
PBA_ schreef:slaat kant nog wal die reactie. Ik heb ook geen bak en rijd alleen in het bos en dan moet ik altijd via het dorp. Moet ik haar oliebol zooi toch zelf even wegschoppen niet. Daar hoeft iemand anders geen last van te hebben. Kleine moeite even afstappen. Als je paard groot is misschien wat leniger worden.
Waratje schreef:divi schreef:Niet iedereen heeft de luxe van een bak aan huis. Er zijn ook mensen die naar de bak toe moeten over de weg om te gaan rijden.
Wat heeft dat ermee te maken? Je kiest zelf waar je je paard stalt en wat dan de faciliteiten en regels zijn. Er zijn ook genoeg pensionstallen waar je de poep uit de bak ook moet opruimen. Als je naar een bak elders gaat over de weg en je paard poept op een onsympatieke plek, dan kun je dat gewoon opruimen. Ik zie het probleem niet.
Voor de duidelijkheid: onze paarden staan in pension met een buitenbak erbij, niet bij huis.
maar meestal probeer ik als ik t aan voel komen in de berm te gaan stappen zodat ie t daar doet
als je in een woonwijk bent,, pech?!
dan doe ik meestal maar of mn neus bloed
maar daar kom ik eigenlijk nooit
.Yoxan schreef:Wat een onderwerp![]()
Een paardendrol is de properste onder de drollen, ja toch ??