Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ik ben dan ook naar die etters toe gereden......de bange poepers wisten niet hoe snel ze weg moesten komen..........helaas voor hun was mijn pony niet vies van sprintjes trekken en heb ik tijdens het passeren flink gemept met mijn dunne lange zweep.
105159 schreef:Had ik laast ook! Een quad die mij echt wel zag, maar het nodig vond op een parkeerplaats nog ff keihard gas te geven zodat al het zand en grind over ons terecht kwam. Ik heb een brul gegeven dat ie normaal moest doen, omdat ik echt bang was dat mijn pony aan de kletter ging. Toen hoorde ik heel zacht een sorry, en hij hield gelukkig op.ik heb echt last van motoren en quats
die rijden express hard langs me af en toeteren daarna nog een keer!

Ik moet altijd langs een 80km weg en ben blij dat mijn paard braaf is! Anders stond ik doodangsten uit. Heb 1x gehad dat ze uit een auto een blikje gooiden echt te associaal!
luana21 schreef:Heb het helaas ook me moeten maken. Ik en een vriendin reden langs de weg,
komen er 2 jongens op een brommertje langs ons heen en op dat moment begonne ze te schreeuwen !
Mijn paard schrok zo erg dat ik er direct naast lag
Silence schreef:Citaat:Pas ook weer zo, dus wij een grote mond gegeven
En wat denk je wat zoiets doet met de naam die ruiters krijgen?

Silence schreef:Dat kun je ook anders brengen lijkt me.
Als je als ruiter dingen met fatsoen brengt (ookal doen ze dat niet tegen jou) is de kans veel groter dat andere mensen ook respect krijgen voor jou.
Als jij met een grote mond reageerd is het natuurlijk logisch dat andere mensen ook niet normaal tegen jou doen.
mariska32 schreef:Silence schreef:Dat kun je ook anders brengen lijkt me.
Als je als ruiter dingen met fatsoen brengt (ookal doen ze dat niet tegen jou) is de kans veel groter dat andere mensen ook respect krijgen voor jou.
Als jij met een grote mond reageerd is het natuurlijk logisch dat andere mensen ook niet normaal tegen jou doen.
wel eens in een fietstunneltje een strijker tussen je paard zijn benen gehad??????
ik wel,dat mijn paard geen schedel fractuur heeft over gehouden snap ik nog niet.
ik vraag me sterk af in hoeverre jij je fatsoen dan nog weet te houden.![]()
ik weet alleen dat toen ik klaar was met dat jong hij letterlijk een aardig natte plek in zijn broek had,wat was ik boos.
Ja joh Heb je hem zo'n pak op zijn broek gegeven??
funnyhorses schreef:luana21 schreef:Heb het helaas ook me moeten maken. Ik en een vriendin reden langs de weg,
komen er 2 jongens op een brommertje langs ons heen en op dat moment begonne ze te schreeuwen !
Mijn paard schrok zo erg dat ik er direct naast lag
Hè,gatsie wat flauw van die knapen!!!
Hopelijk niks ernstigs gebeurd?