Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zoefff schreef:Ik vergat dat ik ook mijn zweepje mee neem tegen de vliegen en als er kabouters achter de bomen staan.
Goed zeg dat jullie allemaal ID en ruiterbewijs meenemen, ik vergeet dat dus echt!! Denk dat ik maar een heuptasje in ga richten wat ik standaard mee moet nemen, zag hier op bokt ook iemand die banaantasjes maakt voor aan het zadel en daar standaard dat in doe!

lovesFIRE schreef:als ik eer korte rit maak dan neem ik alleen mijn mobiel en een zweepje mee
maar als ik wat veder ga dan neem ik dit mee:
-een touw
-hoevekrabber
-mobiel
-wat te drinken:D
-zweepje
en ik ga altijd met een vrindin nooit eigenlijk alleen..

Sonja schreef:Het allerliefste neem ik een vriendinnetje mee maar dat bedoel je vat niet
Mobieltje op mijn lijf (en dus niet in een zadeltas, heb je d'r niks meer aan als je d'r af plettert), en wat ik erg handig vind is een sleutelhanger aan het zadel met het adres van de stal en mijn 06-nummer erop. Just in case.
Martine74 schreef:Waar doe je dat in dan. In een rugzakje op je rug ofzo.lovesFIRE schreef:als ik eer korte rit maak dan neem ik alleen mijn mobiel en een zweepje mee
maar als ik wat veder ga dan neem ik dit mee:
-een touw
-hoevekrabber
-mobiel
-wat te drinken:D
-zweepje
en ik ga altijd met een vrindin nooit eigenlijk alleen..
Beauty96 schreef:Vaak een zweepje ( want je weet maar nooit of je iets/iemand engs tegenkomt:7)
senna21 schreef:Als je je mobiel meeneemt.... lijkt het me handig dat je het geluid eventjes uit zet.
Straks schrikt je paard omdat je wordt gebeld....